Vierailija

Siis olen aloittanut ihan varovasti, ensin 1 min juoksua, sitten 2 min... Vajaat kaksi viikkoa olen juossut, siis yhteensä nyt 4 krt, ja viimeksi kun kävin elikkä eilen siis kävin juoksemassa niin etenkin vasen polvi kipeytyi, juostessa teki kipeää ja nyt ne on myös kävellessä kipeähköt :o(( Ja olen normaalipainoinen.

Voinko jatkaa juoksemista? Vai tyssäsikö se tähän? :o(

Kommentit (8)

polvia tukevia lihaksia. Jos tätä ei tee, vaan jatkaa sitkeästi juoksemista (millä tahansa kengillä), voi saada elinikäisen polvivamman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

polvet tulevat kipeiksi. Niveleni ovat aivan yliliikkuvat, nivelsiteet löysät, enkä pysty hallitsemaan jalan asentoja kunnolla; luulen että jalka tulee väärässä asennossa maahan. En siis juokse. Urheilla voin muutenkin.

(Positiivista tässä on vain se, etten edes nauti juoksemisesta. Se on minusta yhtä mielenkiintoista kuin puhelinluettelon lukeminen.)

Eräs kuntourheilija joka juoksee niin sanoi kun kysyin jalkineista, että " jotkut lenkkarit vaan" joten Kuomilla olen juossut. Ja eivätkä siis ole ne pitkävartiset tietenkään vaan sellaiset lyhytvartiset.

Millaiset kengät ne näin talvella pitäisi sitten olla? Jotkut huippukalliit tietenkin :o/

ap

Vierailija:

Lainaus:

(Positiivista tässä on vain se, etten edes nauti juoksemisesta. Se on minusta yhtä mielenkiintoista kuin puhelinluettelon lukeminen.)

Mulla kans tuota polvivaivaa, olis tärkeää olla hyvät kengät ja vissiin vaihtaakin ne puolen vuoden välein, jos usein käy juoksemassa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat