Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

1. Miten hyvin olet saanut apua rattaiden nostossa ihmisiltä?

2. Lyökö kuski usein ovia kiinni, kun olet nostamassa rattaita?

Kommentit (8)

Vierailija:

Lainaus:

1. Miten hyvin olet saanut apua rattaiden nostossa ihmisiltä?

2. Lyökö kuski usein ovia kiinni, kun olet nostamassa rattaita?

1. Yleensä toiset äidit ovat ainoita avuntarjoajia bussissa. Tosin kaupungin liikenteen bussit ovat niin matalia, ettei apua edes tarvitse.

2. Kerran kuski on lähtenyt nenän edestä, vaikka olin odottamassa ovilla ihmisten purkautumista. Syynä oli ilmeisesti se, että tulin juosten pysäkille, ja olin siinä ovilla viime tingassa, vaikkakin ennen kuin viimeinen matkustaja oli tullut ovista. Mies on vauvan kanssa kerran meinattu jättää oven väliin bussista poistuessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

1. lähes aina on apua ilmestynyt ihan pyytämättäkin, jonkun kerran olen sitten joutunut pyytämään kun kukaan ei ole tilannettani huomannut.

2. pari kertaa on vahingossa meinannut sulkea oven. Paljon liikutaan julkisilla eli nuo pari kertaa ovat todella hävieävän pieni prosentti

Hyvin pääse matalalattiabusseilla. Muuhun en juuri mene.

Pari kertaa on kuski lyönyt ovet kiinni, mutta siksi kun bussi on jo ollut täynnä vaunuja. Ja vaunujonoa on ollut pysäkillä jonne pysähtyi.

Nuo keskiovethan aukeaa automaattisesti, että on lyönyt siksi kiinni ettei kukaan pääse tunkemaan enää sisään uusilla vaunuilla ku tilaa ei ole.

Jotkut tekee niinkin, tai yrittää vaan tukea vaikka vaunupaikat on täynnä.

Ei ole bussikuskin vika vaan typerien vanhempien.

1.Hyvin saanut apua, jos ei muita matkustajia ole niin kuski tullut aina reippaasti auttamaan.

2. Ei koskaan! Eihän muidenkaaan maksavien asiakkaiden edestä ovia kiinni lyödä!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat