Vierailija

lähdin kotoota vaikka sanoin heippa kaverille joka lähti kotiin

kaveri oli siis käymässä ja lapsi oli mennyt jo sänkyyn, kun kaveri lähti niin sanoin vaan heippa, sitten hän laittoi oven kiinni, luulin lapsen jo nukkuvan

hetken päästä kuulin nyyhnytystä makuuhuoneesta ja kun menin kysymään että mikä lapselle tuli niin hän sanoi että luuli että minä lähdin. Lapsi on 5,5v

luuleeko hän että jättäisin hänet kotiin yöksi yksin? ei ole koskaan joutunut olemaan yksin, mistä tuo voi johtua? eikö hän luota minuun vai mitä

itkettää, halittiin lapsen kanssa 5min ja kerroin hänelle etten minä koskaan lähde minnekkään

Kommentit (7)

On tosi äidin poika muutenkin, isä on työnsä puolesta paljon poissa, joten lapsi ehkä joutuu ripustautumaan liikaakin muhun. :/ Mutta ei auta, mun pitää vaan saada lapsi tuntemaan olonsa turvalliseksi, vaikka sitten hokemalla joka päivä, että äiti ei häviä mihinkään, ja vaikka olenkin vähän aikaa poissa, tulen aina takaisin.

Munkin lapsi (6v) pelkää joskus kaupassa, että jätän hänet sinne jos menee itsekseen leluosastolle. Ikinä en ole mihinkään jättänyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vaikka minulla on superhyvä äiti, koin itsekin lapsena joskus ahdistusta kun pelkäsin / luulin äidin lähtevän, vaikka kyseessä olisi ollut vain uintireissu ja äiti ui hieman pidemmälle tms. Lienee normaalia lapselle.

Olet varmasti hyvä äiti, siitä kertoo jo tämä avauksesi sekä se haliminen:) Rakasta lastasi entiseen tapaan ja kerro hänelle vaikka vielä huomenna ettet koskaan jätä häntä, rakastat häntä jne.

Suloinen lapsi sinulla:)

mutta uskon, että se on oihan luonnolline reaktio, varmaan jokainen lapsi pelkää, että sellainen tapahtuisi, vaikka ei niin voisikaan tapahtua.

Tutun lapsi kans tuonikäisenä luuli äidin jättäneen, kun tuli kaverin luota ja auto oli poissa. Ei vaan muistanut, että mummi oli kotona.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat