Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kun kaikki vika on minussa, ni en enää jaksa. Olen ihan loppu. Mulla on 3 kpl 0-3-vuotiaita lapsia. Ei tule olemaan helppoa, ikäkin jo lähellä neljääkymmentä. Eli mistään nuoruuden virheestä ei oo kysymys, näin vaan kävi.

Kommentit (4)

Suhteessa on aina suvantovaiheita, joissa ollaan " kämppiksiä" . Liäsksi seksin sujumattomuus selittyy pienellä lapsella. Meillä seksiä oli ehkä 3 krt/vuosi kun lapset olivat alle 3-vuotiaita, mutta nyt se on korjaantunut kun nukutaan paremmin ja ollaan pirteitä. Kotityötkään ei töki niin pahasti kuin kestoväsyneenä.

Käykää avioliittoneuvonnassa.

Vierailija:

Lainaus:

Itselläni kova mietintä menossa. Isompi 4 vuotias ja pienempi alle vuoden ikäinen. Ihan hyvin voisin olla yh-kaikki kotityöt ja lastenhoito on minun vastuulla. Seksiä suhteessä ei ollenaan (viimeksi huhtikuussa ja sitä ennen kun kuopus sai alkunsa=2 kertaa viimeisen reilun 1,5 vuoden aikana). Ollaan kait lähinnä kämppiksiä ei oikein riidelläkään mutta kipiä on vaan sammunut. Ja enää ei oikein halua elvyttääkään.

Yksinhuoltajuus kuitenkin pelottaa, kämppis kuitenkin on läsnä mitä sitten kun olisin ainut aikuinen. No kauan en jaksa enää tätä kulissiliittoa.

Mutta vielä kerran kaikkea hyvää sinulle ja lapsillesi!

Itselläni kova mietintä menossa. Isompi 4 vuotias ja pienempi alle vuoden ikäinen. Ihan hyvin voisin olla yh-kaikki kotityöt ja lastenhoito on minun vastuulla. Seksiä suhteessä ei ollenaan (viimeksi huhtikuussa ja sitä ennen kun kuopus sai alkunsa=2 kertaa viimeisen reilun 1,5 vuoden aikana). Ollaan kait lähinnä kämppiksiä ei oikein riidelläkään mutta kipiä on vaan sammunut. Ja enää ei oikein halua elvyttääkään.

Yksinhuoltajuus kuitenkin pelottaa, kämppis kuitenkin on läsnä mitä sitten kun olisin ainut aikuinen. No kauan en jaksa enää tätä kulissiliittoa.

Mutta vielä kerran kaikkea hyvää sinulle ja lapsillesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat