Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

mies töissä espoossa. haluttaisiin mielellään rivari, budjetti n.

300 000 euroa ja ei mielellään lähelle kaupungin vuokra-asuntoja. Eli jokin rauhallinen alue. Onko mahdollista? Mistä päin kannattaisin asuntoja katsella. Ollaan siis muuttamassa kohta Helsinkiin/Espooseen.

Kommentit (5)

laittaa enempää kuin tuo 300 000 eli varmaan noi munkkivuori ja haaga pois suljettuja. Ihan uusia alueita nuo viherlaakso ja tuomarila. Pitääpä hieman katsoa siellä. Mies siis kulkee autolla ja mun pitäisi päästä julkisilla kun pelkään ajaa autoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

PItskuun on hyvät yhteydet. Jos julkiset yhteydet on tärkeät, niin rantaradan varsi joko keskustaan tai Espooseen päin. Jos liikutte autolla, niin Pakilat/paloheinä jne. ovat käteviä. Samoin Munkkiniemi, Haaga, Niemenmäki jne. Länsiväylältäkin tai Tapiolasta pääsee hyvin omalla autolla Pitskuun, julkisilla taitaa joutua vaihtamaan Leppävaarassa.

Itään ei kannata lähteä. Kehä ykkönen on ruuhkainen, samoin jos joutuu ajamaan Hakamäentietä, siellä on nyt isot remontit.

Nämä mielipiteet nyt sillä oletuksella, että voi valita asuinpaikan kohtuuvapaasti.

Mä käyn Pitskussa töissä ja asun Kauniaisissa. Tästä pyyhältää sinne junalla tosi kätevästi ja omalla autolla n. 15 minuuttia. Mä tykkään kans tuosta Tuomarilan omakoti-/rivitaloseudusta. Rauhallista aluetta.

Mutta onhan niitä kivoja asuinalueita. Viherlaaksokin on aika kivaa seutua ja sieltä pääsee bussilla kätevästi Pitskuun.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat