Vierailija

Kommentit (6)

Ystäväni kahdessa synnytyksessä ollut mukana. Hienoja kokemuksia kumpainenkin! Ja ei sinne tosiaan mitään hyvänpäiväntuttua kannata ottaa :)

Itse olen menossa mukaan siskoni synnytykseen ja vähän mietityttää etukäteen, kuinka kätilöt ja lääkärit minuun suhtautuvat. Kun synnytysvalmennuksessa ja synnytysosaston tutustumiskäynnillä puhuttiin ainoastaan isän mukanaolosta ja tukemisesta synnytyksessä.

Kokemuksia tältä osin?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja samaa mieltä edellisen kanssa, joko täysin tuntematon synnyttäjä tai todella läheinen muuten...Ja menisin uudestaankin, jos sellainen tilanne eteen tarjoutuisi!

Vierailija:

Lainaus:

Itse olen menossa mukaan siskoni synnytykseen ja vähän mietityttää etukäteen, kuinka kätilöt ja lääkärit minuun suhtautuvat. Kun synnytysvalmennuksessa ja synnytysosaston tutustumiskäynnillä puhuttiin ainoastaan isän mukanaolosta ja tukemisesta synnytyksessä.

Kokemuksia tältä osin?

ap

verenpaineen seuraamisessa. Sanoivat, että isät harvemmin siihen pystyvät, että hienoa, kun on tolkku nainen mukana :P. Ystäväni sanoi jälkeenpäin, että minusta oli hänelle enemmän apua ja tukea kuin miehestään kahdessa ensimmäisessä synnytyksessä. Miehensä oli kokenu itsensä avuttomaksi ja sanoi, että vaikka kokemus oli hieno, ei mielellään lähde enää kolmanteen mukaan juuri sen avuttomuuden tunteen vuoksi. Nainen,joka on itse kokenut saman, tietää, miltä se tuntuu, eikä vain arvaile.

Ei tulisi mieleenikään mennä sellaiseen mukaan saati tehdä sitä itse. Onneksi on sektio. Hassua kuinka erilaisia olemme, kun joku pitää verilöylyn sivustaseuraamista upeana.

t.synnytyskammoinen äiti

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat