Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

on onnellisisa perheitä ja pariskuntia ja itse on ainut yksinäinen. Mä en kestä tätä, tuntuu ihan hirveältä tämä elämä. Mies muuttaa pois ja nyt on ihan kauheeta.

Kommentit (9)

tässä tilanteessa jos missä kaipaa tuollaisia ihanan sarkastisia mutta toisaalta todenhajuisia kommenteja, että " teillä ero takana, niillä edessä" . Nauroin ensimmäistä kertaa tämän päivän aikana, kiitos!!!!!!

Ihan kuin maailma olisi täynnä onnellisia pareja! Tuntuu, että itsestä paistaa kilometrin päähän, että on vasta jäänyt yksin, että on surkea yh, ja onneton... tuntuu helvetin pahalle. Onko se sitten kateutta vai mitä...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta eivät ne mun silmissä niin onnellisilta aina näytä. Ja mieti, itselläsi on rakastumisen huuma vielä edssäpäin, heillä se on takana...

Joka paikassa tuntui kävelevän vastaan onnellisia perheitä. Ne olivat riipaisivimpia näkyjä, kun joku tuore, selvästi onnellinen isä työnsi vaunuja.

Nyt en ole enää pitkiin aikoihin kiinnittänyt moisiin asioihin huomiota. Kyllä se ajan kanssa helpottaa. Lippu korkealle!

Olen ihan kokonainen ihminen yksinkin enkä kaipaa miestä, ystäviä on ja ystäväpariskunnatkin on säilyneet samoina kun avion aikana. En usko, että elämääni tulee miestä ainakaan ennen kun lapset muuttavat kotoa. Sitten joskus eläkkeellä olisi kiva viettää aikaa ukkokullan kanssa. Tietysti siihen yhteen asiaan miestä kaipaisi, mutta kun on kohta 5v ollut ilman taitaa olla paikat kasvaneet umpeen;)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat