Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen lueskellut lokamasuja ja siellä ainakin yksi on ilmoittanut kroppansa olevan tismalleen samanlainen kuin ennen kahta lasta. Mietin, että onko se mahdollista. Luulin, että nännit tummuvat aina. Onko se totta, ettei kaikilla tummu?

Sivut

Kommentit (33)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja joo-o, nännipihat kyllä suurenee ja tummenee mutta ei minulla ainakaan pysyvästi. Lapsi on nyt 1v9kk ja rinnat on muuten ihan samanlaiset kuin ennen lasta, paitsi kokoa suuremmat eikä enää ihan niin terhakat kuin ennen lasta.

ennen raskautta oli jotain napakkuutta tallella, nyt ei. pienet,surkeat riippanat. ja ei mulla muualle raskausarpia tullukaan kun rintoihin. että se siitä. voi olla tällä yh:lla aika heikko vienti miesmarkkinoilla.

Omat b-seiskavitoset ovat aivan ennallaan vielä kolme vuotta yhdentoista kuukauden imettämisen jälkeenkin. Eivät roiku, eivätkä ole muuttaneet muotoaan/väriään/kimmoisuuttaan tai muutakaan. Myös nännit pihoineen ovat yhtä pienet kuin ennenkin (olisivat voineet kyllä vähän suurentua minun puolestani).

Voi heittää tissin pinniksen laidan yli ja imettäminen käy niinkin... Eli ne riippuu polvissa ja on täynnä raskausarpia. Nännipihat on suuremmat kuin minun käteni.

Kun imetys loppuu niin tyhjää tilaa jaa rintoihin kutistuneen rasva- että rauhassolukon verran. Pääsääntöisesti imetys sekä ikä veltostuttaa rintoja. Jos raskauden jäjkeen on jäänyt kiloja, niin ne näkyvät myös rinnoissa. Rinnat ilman imetystä on suurimmaksi osaksi rasvaa.

Vierailija:

Lainaus:

Voi heittää tissin pinniksen laidan yli ja imettäminen käy niinkin... Eli ne riippuu polvissa ja on täynnä raskausarpia. Nännipihat on suuremmat kuin minun käteni.

Samoin rinnat ovat toki tyhjän tuntuisemmat kuin ennen lasta. Imetin 1,5v ja 1v tästä ajasta myös luovutin maitoa. Olisi ihme, jollei näkyisi rinnoissa.

Sen sijaan siitä olen yllättynyt, että vaikka rinnat ovat hiukan " löysemmät" , ei koko silti ole pienentynyt vaan pikemminkin hiukan kasvanut, samoin rintani eivät riipu - toisin kuin monella muulla imettäneellä.

Ennen lasta käytin pääasiassa B-kuppikokoa, nykyisin kokoni olisi B:n ja C:n välimuoto. Käytännössä ostan aina C:tä, mutta sovitettava on.

Ennen raskautta ihanat pyöreät rinnat, koko 75b. Olin niistä oikeasti ylpeä. Nyt sama kuppikoko, mutta muoto on muuttunut riippuvammaksi ja tyhjemmäksi. Nänneille ei ole tapahtunut mitään.

Ekan imetyksen jälkeen ei suuria muutoksia, toisen imetyksen jälkeen hävisivät kokonaan (tosin lähtötilannekin oli niukka A). Laihduin kyllä toisen lapsen syntymän jälkeen 3-4 kg vanhoista mitoista, liekö sekin vaikuttanut.

Eivät tummuneet nännit edes tilapäisesti, eikä juuri edes muutoksia kiinteydessä tapahtunut. Mulla on kaksi lasta, näiden kahden imetykstä yhteensä n. vuosi ja nyt kun kuopus on 3v., niin rinnat ovat aika lailla entisensä.

Tosin ihan viime aikoina ovat pienentyneet hiukan, koska olen laihtunut jonkin verran, ja se tietenkin näkyy rinnoissakin 35 v. iässä.

Minulla muoto ei juuri muuttunut. Ehkä pikkuisen roikkuvammat, mutta eipä ne mitkään hirmu terhakat olleetkaan. Lisäksi vasen rinta on aina ollut isompi, mutta minusta ero on suurentunut?

Imetys ei juuri kasvattanut rintoja, puolisen kuppikokoa ehkä. Ehkä siksi malli ei juuri muuttunut. Nännien ja nännipihojen (karmea sana) väri oli raskausaikana tummempi, mutta palautui. Nännit kyllä ovat olleet pystyssä raskausajasta lähtien, vaikka imetyksen loppumisesta on jo pari vuotta. Sitä ennen oli normaalista sileä rinnanpäää, kylmä tai kosketus nosti ne esiin.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat