Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

ap:llä tiibetinspanieli. Ulkonäkö ei miellytä. kertakaikkiaan ruma koira.

Sivut

Kommentit (131)

Minä taas päin vastoin kuin useimmat rakastan rotwailereita ja dobermanneja!! Ottaisin itsellenikin vaikka heti, mutta pitää tehdä vielä miehen kanssa vähän kauppoja... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mitään pientä räksyttävää karvapalloa en ottaisi vaikka maksettaisiin.

Sekä isot rodut, ei kiitos.

t. ajokoirien kasvattaja sekä 3 ajokoiran omistaja

Ja jos nyt joku haluaa pitää Helsinkiä perämetsänä, niin hei vaan täältä sitten. On ihanaa asua täällä!

Mua hävettää teidän puolesta!

Ilmeisesti olette sekarotuisten omistajia?

Mutta mä lähden nyt tonne metsälle, en jaksa idiootteihin tuhlata enempää aikaa enkä energiaa..

tanskandoggia, saksanpaimenkoiraa, mitään vinttikoiria (kauheita luurankoja), pikkupuudeleita (bichin, tipsu ja muut pienet räksyttäjät)

villakoiria, kultaistanoutajaa, irlanninsusikoiraa....eikä mitään muutakaan isoa hevosen kokoista koiraa.

t. 3 koiran onnellinen omistaja

Vierailija:

Lainaus:

Mä en pidä rotujen sekoittelusta.

Kaikki koirarodut on ihminen luonut risteyttämällä! Mitää " puhdasta" koirarotua ei ole olemassakaan - rotumääritelmät ovat ihmisen tekemiä standardeja.

Itse varmaan olet tosiaan Puhdas Arjalainen!

shetlanninlammaskoira: liian tavallinen, liian sievistelevä, liian arka ja pliisu

tiibetinspanieli: kuten edellä plus nynnyn näköinen, persoonattoman näköinen

saksanpaimenkoira: liian tavallinen

vinttikoirat: palelevia, kulkevat häntä koipien välissä

Belggari, bordercollie, flatti ym. liian energisiä mun makuun.

Afgaanin turkkia en jaksaisi, enkä muutakaan ns. turkkirotua.

Villakoirat eivät miellytä silmää.

Mutta roduissa en niin ehkä välitä saksanpaimenkoirista, rottweilereista, pittbulleista, tms., villakoirista... Mutta toisaalta varmasti monia kultaisia yksilöitä niistäkin löytyy.

Haaveilen lyhyt- tai karkeakarvaisesta mäykystä, laivakoirasta tai pohjanpystykorvasta. Nyyh.

noutajat ja labbikset ovat ihania, mutta näin pinnallisesti ajatellen ne tosiaan haisevat pahalle kuten joku jo mainitsikin.

Meidän märäkoira tuoksuu itse asiassa hyvälle aina. Siis ihan luonnostaan, ei käytetä mitään hajustejuttuja. ;-)

Mäyräkoiran tassuja vois nuuhkia vaik kui kauan.

Vierailija:

Lainaus:

Joku perämetsän arjalainen vei?

Mun mielestä ei ole järkevää sekoitella rotuja, niistä ei sitten koskaan tiedä minkälaisia/kokoisia tulee.

Sä itse olet kaikkea muuta kuin huvittava, törkeätä vihjailua sieltä päin...häpeä!!

Esimerkiksi mopsilla ei ole lättänässä naamassaan kunnolla tilaa koiran massiivisille " nenävärkeille" joten se on sellaista surettavaa tuhinaa sen koiran elämä. On myös ylipainoinen ja hampaat ristissä suussa. Mopsi siis tuli ekana mieleen koirarotuna, jonka lisääminen on jo sinänsä eläinrääkkäystä.

Mä en muuten oo ikänä tajunnu jalkapalloa harrastuksena, aikuset äijät juoksee pallon perässä ja hyppii toistensa päälle maalin saatuaan...ja katsomoissa istuu aina parhaat pelaajat vai mitä?

Sama täällä, jalkapallon harrastajat ovat vähän outoja. Samoi jääkiekko, miksi lauma äijiä luistelee yhden kiekon perässä??? Miksi ei anneta kaikille omaa, niin ei tarvii sitä yhtä jahdata. Lätkä on niin tylsä pelikin, ett hohoijaaa.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat