Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Voi luoja tätä elämää... Joskus vuosia sitten huokailin esikoisen kanssa, vaikka elämä oli silloin vielä niin yksinkertaista... Kun toinen tuli, huomion piti jakaantua kahtia, mutta tätä kolmeksi jakaantumista en kyllä yhtään hallitse!!!!

Kommentit (6)

Ja olin kieltämättä hieman kauhuissani, että kuinka voin selvitä kahden kanssa, kun yhden kanssakin oli suuria vaikeuksia.

Kun toinen syntyi, vasta silloin opin, kuinka kamalan helppoa elämä on, jos vauva nukkuu parin tunnin pätkissä. Ensimmäinen kun veteli vartin kerrallaan. Naurattaa vaan, että mun elämä olis varmaan yhtä lomaa, jos saisin kolmanneksi normaalisti nukkuvan vauvan.

Ja nyt kun ne leikkivät yhdessä, niin sillä aikaa voin tehdä kotitöitä, eikä kukaan roiku puntissa! Yhden kanssa oli kamalaa, mut tää on nyt ihanaa kuin mikä!

Noh, mulla vasta kaksi lasta, mutta tällä pikkuisella kokemuksella jos ottaa yliampuvan yleistyksen, niin elämä on sitä helpompaa mitä useampi lapsi on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Tottakai yhden kanssa esim kaupassa käynti oli helpompaa, mutta kolmen kanssa ei tarvitse esim itse könytä lattialla viihdyttämässä nuorimmaista! Lapset tekevät sen luonnostaan ja kuopus tykkää.

kaksi lasta riehaantuu suht helposti ja kolme todella helposti joten onhan siinä ajoittain tekemistä riekkupellejen kanssa... meillä on yleinen kuri tiukentunut kolmannen syntymän jälkeen, pakko pitää ipanat paremmin ruodussa ettei noita riehaantumisia pääsisi niin helposti tapahtumaan.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat