Vierailija

Sivut

Kommentit (35)

Miksi et ottanut varmuuskopiota!

Nyt se tuhooja oli ukon retele, mutta yhtä hyvin se kovalevy olis voinut poksahtaa huomenna.. ketäs sitten olisit syyttänyt?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

luultavasti jäbä on vähän samanlaista asennetta osoittanut muussakin toiminnassaan? Eli empatia ym tunne-elämä pakkasen puolella.

Minusta tuo teko, jos/kun oli lähestulkoon tahallinen ja tiesi miten tärkeitä nuo jutut sulle oli, osoittaa sellaista välinpitämättömyyttä ja kylmyyttä, suorastaan sadistisuutta, että oikeasti en luottaisi tuuollaiseen mieheen yhtään. Häneltä et tule saamaan apua ja tukea elämäsi vastoinkäymisissä.

Niinkuin täällä tavataan sanoa: jätä se sika ansaitset parempaa.

Meillä mies oltti nuo kaikki tärkeät kuvat ja minun jutut just sellaselle dvd-rw levylle, eikä tarvinnu edes pyytää... Nyt on varmassa tallessa kuvat kummitytön ensihetkistä ja isän viimeisestä joulusta luonamme...

Kaikki omat tiedot pitää aika ajoin varmuuskopioida esim. DVD-levylle (uudelleenkirjoitettava DVD-RW). Kiintolevy voi hajota koska tahansa, etkä ilman erikoisosaamista (kallis palvelu) saa sieltä enää tietoja takaisin. Uskokaa, ihmiset!

Yleinen vitutus, vai onko sillä huolia / syyllisyyttä jostain / masennusta / väsymystä vai vaan ilkeä luonne?

Jos on toi ilkeä luonne niin hankkiudu äkkiä eroon...

On kamalaa nähdä läheisissä ihmisissä tällaisia piirteitä! Jonkun mielestä voisi olla pikku juttu, mutta mun mielestä tuo asenne on aika hälyttävä, en tuntisi oloani turvalliseksi tuollaisen miehen kanssa.

17

undelete tai joku recovery ohjelma, niillä löytää aika hyvin ainakin osan tuhotuista tiedostoista jos ei ole asenneltu hirvittävästi uusia ohjelmia vahingon tapahduttua

mulla on omista tärkeistä tiedostoista, kuvista ym kopiot ulkoisella kovalevyllä, cd:llä, muistitikulla...

no sun kohdalla tämä on jälkiviisastelua mutta yhtä hyvin kannattaa varautua tietokoneen kovalevyn hajoamiseen kuin miehen tihutöihin

mutta: ajattelin että jos mun liitossa käytäis tuollainen sananvaihto että " tekis mieli tappaa" , ja " käy vaan päälle senkin väkivaltainen tekopyhä ämmä" niin... en osais edes kuvitella. Ei olis mahdollista. Jos noin puhuttaisiin niin olis kyllä kaikki rakkaus kuollut.

pikakuvake oli kadonnut mun työpöydältä jne. Sit heittäyty ylimieliseksi ja kun sanoin et tekis mieli tappaa, niin alkoi usuttaa käy päälle, käy päälle väkivaltainen tekopyhä ämmä.

Jo on kiva asenne. Ei nälöjään tule mieleen pyytää anteeksi vaan lyö lyötyä.

NE TIEDOSTOT SAA TAKASIN SIIHEN SUUNNITELTULLA OHJELMALLA. Ja se palauttaminen onnistuu jopa silloin, kun levy on formatoitu ja siihen on kirjotettu päälle muuta. Meille kävi tässä taannoin niin, että kovalevy hajosi (siis ei silleen fyysisesti, vaan siitä alko katoamaan tavaraa) ja siellä oli paljon valokuvia lapsista (ja mies oli puhunu varmaan puoli vuotta, että " pitäs ottaa varmuuskopio..." , eikä se sitä saanu ikinä otettua). No se levy oli pakko formatoida ja sit mies etsi ne tiedostot sieltä levyltä. Tosin se unohti ottaa sieltä satsin kuvia, jotka oli jossain ihme kansiossa. Nuo kuvat palautettiin sit myöhemmin, ku levylle ole jo asenneltu uutta ohjelmaa. Ja hyvin onnistu palauttaminen!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat