Sivut

Kommentit (34)

Se painoarvio tehtiin, kun käytiin kättärin päivystyksessä vaavin vähäliikkeisyyden takia. Eli silloin kun vauva oli lääkärin sanoin " solmussa" ;) Silloin siis sykkeiden lisäksi katsottiin kaikki muukin, joten tuo painoarvio olisi muuten jäänyt tekemättä.

Mietin vaan, että tuleeko kaikille tuo sama ultrakutsu vai tuliko se vaan mulle sen takia, että lääkärin mielestä vauvan kokoa on syytä seurata loppumetreillä.

[quote]

Kesis, edelleen töissä.. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Piti tulla kurkkimaan mitä tänne puolelle kuuluu...

Iisa on tainut lähteä sitten omaansa kotiin noutamaan, tsemppiä vaan kovasti näin virtuaalisesti, toivottavasti pikkuinen on jo sylissä, se tunne mikä tulee kun kätilö nostaa pikkuisen lämpimän paketin yökkärin alle hetkeksi on ihan sanoinkuvaamaton, siitä se yhteinen elämä sitten alkaa.

Kaima oli kirjoitellut noista vaatteista, mä olin aika pulassa liian isojen vaatteiden kanssa, kun neiti oli niin laiha 3070 g, kaikki vaatteet jopa 56 senttiset oli ihan tolkuttoman suuria, vasta nyt ne alkaa olla sopivia ja ollaan me pidetty 62 senttisen kokoisiakin.

Ei niitä pieniä ihan hirveesti kannata hankkia jää sitten heti kuukauden jälkeen pieneksi.

Niihin kokolappuihin ei kannata muuten sokeasti tuijottaa, mulla on kahdet sellaiset samettipöksyt jotka molemmat on 62 senttisiä ja toisessa on melkein 5 senttiä pireemmät puntit ;o)

Porukka on käynyt kampaajalla, mullakin olis aika 25.1 suoristukseen ja leikkaukseen, ihanaa kun saa kuuppansa kuntoon.

Mäkin tasitelen tuon pituuden kanssa, ei millään raskisi leikata, mutta toisaalta toi pitkä on aina tiellä kun neiti on rinnan päällä joten kiinnihän se aina on, välillä neiti vetää tosi kovaa tukasta jos pääsee tarraamaan siihen kiinni.

Voimia kovasti kaikille loppusuoralaisille, sirulla ei ole enää paljoa jäljellä ja poppiskin poksahtaa ihan justiinsa. kaikille muillekkin viimeisillään oleville paljon voimia !

Toivotaan että synnytys menee yhtä helposti kuin täällä!

Oikein ihanaa viikonloppua kaikille !!!!

AA ja Aino 3 vk 6 vrk

oon tänään puuhaillut vähän liikaa keittiössä (=leiponut pakkaseen vierasvaroja) ja nyt sattuu joka paikkaan joten koitan hoitaa tämän " koneilun" mahd nopeasti ja pistän sit pitkäkseni...

Melkoinen synnytyssuma tosiaan luvassa! Siru jo tarjosi ohituskaistaa - minä olisin voinut ottaa tarjouksen vastaan, mutta nyt kyllä näyttää siltä että sulle tulee lähtö varsin pian!

Leenis - ootko kokeillut laittaa sängyssä ison tyynyn jalkojen väliin? Mulla on se toiminut lonkka- ym. kipuiluihin.

Hienoa, tuli hyvä mieli Seren puolesta! On se niin ikävältä kuulostanut se teidän asuminen niiden inhojen ihmisten naapurissa. Nyt on kiva alkaa katselemaan tarjontaa ja suunnittelemaan uutta kotia!

...mihin liittyen Han olikin heittänyt gallupin. Musta tämä paritalon puolikas on nyt oikeinkin kiva vaihtoehto. Neliöitä ei ole liikaa siivottavaksi ja pihaa on just sopivasti (=ei liikaa pihatöitä, mutta pystyy jotain siinä puuhailemaan). Säilytystilaa saisi olla lisää, mutta toisaalta en tiedä, onko sitä ikinä riittävästi?! Tulevaisuudessa, jos joskus ok-taloon muutamme, rakentamaan emme ryhdy. Kumpikaan ei osaa/halua tehdä mitään kädentöitä, joten joku muu ratkaisu pitäis keksiä...

Poppikselle onnea mahtavasta menestyksestä Fazer-kisassa! Etköhän sä sieltä jonkun tuotepaketin saa :)

Kesis - kokoarvioon ei rutiinisti täällä pk-seudulla laiteta. Eikös oo hyvä, että pääset sinne niin saat sitten ehkä mielenrauhaa noihin repeämisjuttuihinkin?

Bejbin tyttö on taas niin suloinen tapaus että! Voi hitsi, mä en kyllä malttais enää kuukautta odotella omaa nyyttiäni. Tosiaan, tänään tasan kk la:aan!

Minä vaan tyytyväisenä kökötän äitiyslomalla, vaikka Kelasta ei oo tullut minkäänlaista päätöstä. Noh, enpä minä sitä ole kaivannutkaan - tänään oikein hätkähdin kun huomasin että sieltä ei oo kuulunut mitään! Ei muuten, mutta olis sitä rahaa joskus kiva jostain saada... Mua kyllä edelleen kauhistuttaa, mitä mutkia siinä voi vielä tulla matkaan sos.turva-asioihin liittyen...mutta mulle nyt iskeekin kauhistus aina, kun kuulen sanan " Kela" ...

Ai että, nyt viiltää selästä ihan kuin joku puukolla kiertelisi...pakko alkaa lepäilemään.

Levollista viikonloppuun virittäytymistä!

Makkara 35+4

Ensiksi täällähän on ihan hirmuisasti loppusuoralaisia!! Sirullakin alkaa pikkuhiljaa tapahtumaan :) Poppis, puhu mieluummin räpsylle, että syntyy sitten vasta kun isukki on taas kotona, näin ollen jos hän on jääräpää-tyyppiä, niin lähtö tulee nyt viikonloppuna :D

Niin niistä imetysliiveistä. Minä ostin ennen synnytystä jo kolmet 75C-imetysliivit (tuo koko on normaalistikin mulla) h&m:stä. Ne on niitä halvimpia! Ja kuinka ollakaan, ne on mulle isot!! Eli olen tässä jo kohta 3 kuukautta ollut menossa ostamaan pienempiä liivejä ja tukevampia, mutta aina se unohtuu kun kaupungille pääsee! Tuolla pienuudella tarkoitan siis sitä, että C-kuppi on sopiva, mutta ympärysmittaan hukun... Että näinkin päin voi käydä! Arvatkaa vaan oliko kiva olla ekoissa lenttisreeneissä, kun oli normit, vanhat rintsikat päällä ja tissithän sieltä koko ajan karkasivat ja liivinsuojat tippuivat vyötärölle :D Onneksi oli paita housuissa, ettei tarvinnu pelikavereiden alkaa keräillä liivinsuojuksia lattialta ;)

MiaMik ja Ida 3kk1vko+

Iisan kuulumisia minäkin kömmin tarkastamaan heti kun sängystä pääsin ylös, mutta taitaapi tosiaan tyttö olla tositoimissa!! Jännää!!

Me ratkaistiin/ratkaistaan tämä naapuri/asunto-ongelma aika ihanalla tavalla, aateltiin nimittäin pistää ihan oma =) On tullut kiduttua näissä vuokrakerrostaloissa ihan tarpeeksi, jotenka omakotitalo olis aika poikaa! Mies on haaveillut oman ostosta jo vuosia, ja mikäpäs olisikaan parempi aika investoida omaan tupaan kuin nyt?! Hitsi oon aivan innoissani, sielläpä sais meidän koirulit räkyttää äänensä käheiksi eikä ketään haittais! Hih! Vielä kun tuo isäntä on aikoinaan kouluttautunut kirvesmieheksi, niin remppauskin onnistuisi näppärästi.

Mites Auroran neuvolassa sujui? Kaikki ok, toivottavasti :) Ja nuo uniongelmat ei kuulosta kivalta, välillä itsekin niistä kärsineenä tiedän..

siru, selkeästi on täällä palstalla synnytys/plussausaaltoja! Teitä loppulaisia on nytkin niin paljon, että kohta se aalto taas pyyhkäisee ylitse(nne)!

Mörötin, tietysti me nyt sut muistetaan, pyh =) Ihanan nimen sai teidän poitsu (varsinkin lempinimi on sydäntä lähellä, mun miestä kun kutsutaan samalla nimellä =) ) Jos meillä odottajilla viikot senkun hupenee, niin kyllä ne nuo Enskavaavitkin kasvaa joutuin!

Leenis oli koonnut pinniksen! Voi kuinka ihanaa, ja tuo omenanvihreä väri kuulostaa suorastaan herkulliselta :P Mullakin tekis jo niiiiiin mieli tehdä vauvan nurkkaus (tulee meidän makkariin) valmiiksi, mutta jospa vielä hetken odottais.. Vaikka jos sinne omakotitaloon pääsisi ennen!

Poppis, jatka ihmeessä sitä räpsyn suostuttelua, sehän voi hyvinkin innostua ajatuksesta putkahtaa ulkomaailmaan ennen iskin reissua =) Varsinkin julkisilla paikoilla kantsii puhella masulle ihan fiiliksissä ;)

Mammis, se perinteinen: miten ihmeessä me ollaan jo näin pitkällä??!! :D Oon kyllä vähän kade teille kun remppahomissa olette ja muuttamaankin pääsette.. Nauttikaa :)

AAkin käynyt tervehtimässä, kiva :) Tulehan jatkossakin kertomaan kuulumisianne!

Peipposka, älä huoli, mulle tekee ajoittain vieläkin tiukkaa tajuta, että nyt meille se vauva sitten tulee :) Eihän siitä ole kauaakaan, kun suihkussa mietin, että olenpas lihonut. Sitten tuli sellainen muistamisen ahaa-elämys XD Alussa nuo neuvolat on tosiaan aika harvoin, itse olin ihan yllättynyt, kun sain seuraavan ajan jo 3 viikon päähän!

( . ) Vauva kasvoi eilen silmissä! Koko illan maha oli ihan kova ja pinkeä (ei niinkuin supistellut, vaan muuten vaan), ja illalla tuleva iskä oli ihan haltioissaan, höpötteli mahalle ja totesi että se on huomattavasti suurempi kuin eilen.. Tänä aamunakin kun katsoin peiliin, niin on tuo pallero isompi ja eri mallinen. Ja kovempi. Oisko sitten tytteli vaihtanut vaan asentoa, vai voiko se masu kasvaa tuolla tavalla ihan silmissä? Hassua :)

Huomenna olisi mammajooga klo 12, ensimmäistä kertaa. En ole eläissäni joogannut, saapa nyt nähdä.. Onko kellään kokemuksia kyseisestä aktiviteetista?

Oikein nautinnollista viikonloppua Enskoille massuineen, ja te loppupääläiset -menkää synnyttämään! ;)

Sere 28+0

[color=blue]

Tulin ilmoittautumaan, kiva kun ainakin [b]Mykis[/b] oli kaipaillut. Ja arvasi ihan oikein, h***etinmoinen kiire töissä ollut tämän viikon. Oon kyllä lukaissut pinoja läpi, koitanpa vähän kommentoida mitä mieleen jäi.

[b]Masumamma[/b] mietti painoarvioita. Mulle (tai siis vauvalle¿) tehtiin sellainen rv 26+6 ja tulos oli 1250g. Tota vauhtia jos kasvaa, niin reippaasti yli nelikiloinen poitsu on kuulemma tulossa.

Mulle muuten tuli kutsu sikiön kasvun seurantaultraan 9.3. eli n. kuukausi ennen la:ta. Tehdäänkö tuo (Kättärillä) kaikille odottajille, vai johtuuko tämä kutsu vain hulppeankokoisesta pienokaisesta? Ja jos oikeasti vauva on tuolloinkin iso, niin voidaanko synnytys käynnistää pelkästään siitä syystä? Mun oikeastaan ainoa synnytyspelko on se, että repeän pahemman kerran. Voiko sellaisesta jäädä jotain pysyviä vaurioita? Ääk, anteeksi jos lietson paniikkia, tuo vaan on oma henk.koht. kauhuskenaario.

[b]Sirun, Iisan ja Poppiksen[/b] kanssa alkaa olla jännät paikat :) Pian saadaan taas enskavauvoja lisää. Vai jäikö se Iisa reissulleen?

[b]Mörötin, Kandi, AA ja Viipero[/b] oli käyneet moikkailemassa, kiva kuulla teistäkin. Ja niin supersöpöjä kuviakin oli!

[b]Titin[/b] masun koolle ei sitten löytynyt selitystä, mutta pääasia että kaikki on kunnossa. Hyvä juttu! Ja [b]Greetasin[/b] pienokainen oli nukkunut, mutta kaikki oli niin kuin pitää. Hyvä hyvä!

[b]Poppis[/b] oli voittanut kilpailun, jonka palkinnosta ei ollut hyötyä. Höh, sanon minä. Toivottavasti lähettävät kunnon setin sulle kotiin!

Ei, nyt on ihan pakko palata työmaalle. Ja viikonloppukin töitä, kun pitäis opettaa siellä kurssilla. Huoh. Iloista viikonloppua joka enskaiikalle!

[quote]

Kesis, 28+0

Heippa kaikki,

terkut täältä TAYSista:

eilen illalla syntyi pieni ja kiireinen tytön typykkä klo 21.12, mitat: 2900g, 47 cm, pipo 32, pisteet 9-10.

Vauva ja äiti ja isukki myös voivat hyvin, vaikka vähän hölmistyneitä ollaankin kun kaikki kävi niin nopeasti, en olisi vielä eilen uskonut että tosiaan syntyy jo, kävin viidestä-puoli seiskaan tarkistuksessa ja mentiin vielä kotiin, supparit alkoivat tiheästi ja voimakkaasti ja takasin sairaalaan lähdettiin klo 20.19 ja tosiaan vauva syntyi 21.12 eli voisi sanoa että tein AAt! Eli ihan vaan luomuna suoraan synnytyssaliin ja parilla ponnistuksessa pieni tytön tirppa maailmaan, vähän kursittiin mutta olo on jo kuin ei olis synnyttänytkään. :)

hermione, ei mennä ihan maananantaina vielä kahville, vähän myöhemmin vasta. ;)

voikaa hyvin kaikki!

iisa kera pikkuneidin Taysista

mutta ensin onnittelut Iisalle ja koko perheelle, sinä sitten aloitit tämän seuraavan vauvasuman, johon toivottavasti minäkin kuulun. Mulla on mennyt nyt ihan ohi, että milläs viikolla Iisa nyt oli, kun tyttö syntyi? Täytyy käydä kattomassa esittelylistasta...

Eli täällä olisi tasan kaksi viikkoa laskettuun aikaan. Mitään lähestyvään synnytykseen viittaavaa ei ole tapahtunu, ehkä kivuttomia supistuksia on ollu (niitä kun en edelleenkään tunnista kunnolla) ja menkkamaista jomotusta alavatsassa ja -selässä. Mutta 4 viikon sisällä se vauva sitten kuitenkin syntyy... ajatuskin on aika pelottava..

Niin en ole pakannu sairaalakassia vielä, enkä ajatellut pakatakaan, kun oon ihan varma, että sitten kun lähtö on lähellä niin oon niin paniikissa, että haluan heti sairaalaan, mutta kun sitten pitää pakata se kassi niin siinä kuluu vähän aikaa, niin paikat ehtii kunnolla aueta.. En sitten tiedä, tuleeko mun suunnitelmasta mitään, jos oikeasti tulee kiire :)

Han_in galluppiin: Itse haaveilen omakotitalosta, mua kun ahdistaa seinänaapurit puolin ja toisin. En haluaisi kuulla heistä mitään ja samalla jännitän, että mitä meistä kuuluu naapuriin. Me tässä joulun alla ostettiin paritalon puolikas, syyskuussa vasta päästään kylläkin vasta muuttamaan. Siinä on tilaa muutamaksi vuodeksi eteenpäin, mutta toivoisin että jonain päivänä saisin asua omakotitalossa. Vaikka enemmän hommaa ja luultavasti kalliimmaksikin omakotitalon ylläpito tulee kuin paritalossa.

Serenitylle onnea, jos saat omakotitalon lähiaikoina! Niin onko täällä Oulussa mahdollisuus päästä 4-D ultraan? Minä, kun viime kesänä Gynekosta kysyin, niin siellä sanottiin, että Oys:ssa on se laite, mutta se on vain tutkimuskäytössä... No jos sitten seuraavassa raskaudessa pääsisi sellaiseen...

Imetysliivejä olen katellu, mutta en ole vielä ostanu, jotnekin hankala mennä ostamaan, kun ei yhtään tiedä, miten nämä mun nykyään d-kupit kasvaa vielä tästä:)

Toivottelen kaikille loppupääläisille supistuksia, myös itselle, ettei kuitenkaan helmikuulle menis synnytys. Ilmoittelen sitten, kun lähtö on lähelle.

T: Elovena ja Rasmus rv 38 tasan.

[color=0000FF]Voi Siru! Kyllä mä veikkaan, että sulle tulee viikonloppuna nyt lähtö!!! Hieman ihanaa! =)

Siivoukset on tehty ja äsken mulle soitettiin Fazercloettalta, että mä voitin jonku joulukuisen kilpailun..Palkinto ois ollut päivä Fazerilassa tutustuen ruokineen ja varmasti suklaineen, mutta kun sinne ois pitäny lähteä 31.1 niin jostain syystä sitten kiitin ja kieltäydyin..=) Kerrankin kun mä jotain voitan!!! Pöh. =/ Tätsy onnitteli vaan ja sanoi, että ehkä laittavat jotain suklaata tulemaan kun on kuitenkin aika hyvä syy olla tulematta..=)

Mullakin on nyt kassi pakattuna jos se räpsy siitä innostuis! =)

Nyt Wilmalla kauppaan ja käymään maman luona..

Hauskaa päivänjatkoa!

t. poppis

Sere - oli saanut äp-pakkauksen :) Ne on ihan uskomattoman södejä ne pikkuvaatteet! Varmaan niille teidän hankkimillekin 56 koon vaatteille on käyttöä, mut ehkä seuraavat kannattaa hankkia vähän isompia. Mitä on tutuilta ja ystäviltä kuullut tuosta vauva-ajasta, se menee niin nopsaan ja vauvatkin kasvaa huippuvauhtia!

Mammis - sokrurasitus normi :) huoh helpottavaa... ne jugurttiananakset on muuten naminameja! Ja se kampaajantuoli kuulosti ihanan rentouttavalta. Just puhuttiin miehen kanssa yks ilta, kun niillä on salilla sellainen laiskanlinna jossa on värinät ja tärinät mukana, että mitäs jos hankkis sellainen omaan olkkariin! Ne ei varmaan mitään kovin kauniita tuoleja ole, mutta se istuminen olisi niin aaah rentouttavaa että näkö olis toissijaista!

Iisa - huhuu! Väliaikaraportti....? :)

Masumamma - voi olihan sulla neuvolakäynti! Onneksi pääset nopeesti tarkistamaan tilanteen, vaikka varmasti vauvalla on kaikki hyvin. Masun kasvu on niin yksilöllistä että ei siitä kannata liikaa huolestua.

Mykis - on saanut jostakin duracel-pupu pattereita :) No se on kyl ihan hyvä että nyt juoksee, tekee ja menee kun vaavin kanssa on kuitenkin alkuun vähän enemmän kotioloissa.

Siru - nukkuu pitkää yötä... hitto kun se oliskin noin itselläänkin, mutta tuntuu että ehkä yks yö viikossa menee zetaa ihan täysillä ja sekin johtuu siitä että sitä on varmaan jo niin paljon univelkaa että on ihan taju kankaalla. Juttelin muuten just siskoni kanssa joka asustaa J-kylässä ja sovittiin et jos kaikki on, tuun vielä käymään siellä Helmikuussa. Noh... tiedä häntä tuliko tehtyä liian kunnianhimoisia suunnitelmia, mutta katotaan miten käy! J-kylä on tosi kiva kaupunki muuten! :)

(.) Täällä pyöritty taas sängyssä yks yö. Sen lisäksi että lonkat kivistää kylkiasennosta nyt on alkanut hassusti myös sääret puutua öisin. Ihan villi tunne niinkuin olis juossut raivopäisesti kovalla asfaltilla 10 km lenkin tai jotakin. Ehkä ne tukisukat pitää hankkia itselleenkin.

Saatiin eilen pinnis koottua. Kävin lisäksi hakee Eurokankaasta tarvikkeet ja aattelin itse ommella reunasuojan, verhot ja kivat pussilakanat. Kaikki poitsuille tarkoitetut on nimittäin kaupoissa vaaleansinisävyisiä ja halusin omenan vihreen sävyistä. Tuleehan se tietty vähän edullisemmaksi mutta sain mä noihin tarvikkeisiinkin upotettua melkein 70 egee...

Viikonloppuja enskattaret, rentoutukaa ja nauttikaa masuista! :)

Leenis & jr 27+2

Auroralla edelleen unirytmi sekaisin. Mahtaa olla raskasta... Toivottavasti saat rytmistä pian kiinni. Aurora numero kaksikin kävi moikkaamassa! Tsemppiä vauva-arkeen me tullaan kaikki pikkuhiljaa perässä. Aika monella tosiaan eräpäivä lähenee.. Jännää! Mulla teettää nimittäin edelleen vaikeuksia käsittää, että meille on tulossa vauva! Jotenkin sitä ajattelee, että olen " vain" raskaana. En osaa oikein selittää. Neuvolassa kaikki meni hyvin! Pikkuisen sydän jumputti vimmatusti! Lisäksi th huomasi dopplerilla potkuja. Sanoi, että parin viikon sisään voisin jo selkeesti tunteakkin ne. Jännää! Arvot oli ok. Seuraava neuvola on vasta maaliskuun alussa, että aika harvalleen täällä hlinnassa näitä neuvoloita. Tänäpäiväinen neuvola oli siis vasta toka. Nyt takas töiden pariin!

Peipposka 15+6 (huomenna jo 16!)

Piti nyt käydä teitä vielä kurkkimassa ja huomasin, että täällä siru ja poppis tuskaili imetysliivien kanssa. Mulla meni laitoksella vielä samat liivit mitä loppuraskausaikana. Sitten kotiin tultua rinnat posahti (ja sain niihin kivat raskausarvet vaikka muuten selvisin koko raskauden ilman arpia), kun maitoa alkoi todenteolla tulla ja kävin sitten ostamassa kunnon imetysliivit. En olisi tosiaankaan voinut kuvitella miten isot liivit nämä rinnukset lopulta vaati. Että älkää panikoiko vaikkei liivejä vielä olisikaan hankittuna! Kuitenkin suurimmalla osalla taitaa se maitokin nousta samoihin aikoihin kun laitokselta pääsee, että käykää hakemassa ne liivit vaikka kotimatkalla. Sirulle vinkkinä, että Jyväskylän Ozbabystä saa ainakin hyvää palvelua ja siellä on laadukkaita imetysliivejä, joista kyllä saa maksaa aika suolaisen hinnan. Lindexiltä sitten löytyy vähän edukkaampia ja ihan kyllä toimivia liivejä, mutta niistä minun on ainakin ollut vaikea löytää tarpeeksi isoa kokoa.

Rynnätkäähän joukolla tuonne vauvallisten puolelle!

Mörötin

Tuhannesti onnea Iisalle ja perheelle pienestä tytöntylleröstä!

Kylläpäs kaikki kävi helposti ja nopeasti :)

Tervetuloa vauvapuolelle!

Viipero & Aleksi 2kk+

[color=FF00FF]Nyt ihan pakko tulla tännekkin purkautumaan.. aamulla tosiaan mietin, että lähdenkö käymään kaupungilla, olo oli kuitenkin sen verran heikko etten sitten uskaltanut omin päin mennä ja kas, kymmenen aikoihin alko olo todella huonontua, kamala paineen tunne alapäähän, kipeitä supistuksia ja oksetti.. miehelle soitin ja samalla sitten äitille (mamman tyttö olen :) )

Äiti käski alkaa kellottaan suppareita ja niitä tulikin ihan tasaisin väliajoin.. noh, kymmenen yli kakstoista tuli sitten viimenen ja nyt ei mitään. Päänsärky, pahoinvointi, paineen tunne ja supparit tipotiessään ja olo ihan normaali.

Oli niistä sen verran hyötyä, että sain katsottua tavarat valmiiksi sairaala kassia varten XD Nyt sitten tavarat on tuolla lasten huoneen sohvalla odottamassa.

Pikkusen kyllä rupes jo jännittään, koska mitään vastaavaa ei oo ollu koko raskausaikana. Voihan olla että hyvinkin olen vielä yhtenä kappaleena viikonkin päästä, mutta ainakin nyt iski tajuntaan, että se lähtö saattaa tulla koska vaan.

Juups, että sellasta omanapaista tekstiä tällä kertaa=)

Oli vaan pakko tulla teille avautumaan...

Odottavin mielin siru ja tiiti :) Ainakin toistaiseksi samassa paketissa =)[/color]

[color=2F4F4F]Viikonlopun kynnyksellä taas! Jännää miten heti on pirteempi ja odottavaisempi olo! =D

Mä juttelin eilen pitkään räpsyn kanssa, että se vois hyvin tulla nyt viikonlopun aikana ennen iskän duunimatkaa..Tuskin silti tulee kun ei mitään tunnu eikä kuulu..Pöhpah! =)

Iisa, Iisa minkä teit?! Et kai vaan jäänny synnyttään jo?! =) Jännittyneenä odottelen kuulumisia! =) Se oli se kassin pakkaaminen usko pois! =D

Leenis: mä kävin kans vähän aikaa sit leikkaamassa sellasen revityn polkan! Ja se on makee! =) Mä kans kasvattelin hiuksia, mutta kyllä ne on aika mitättömän näköiset kun ei niitä aina jaksa laittaa ja pöyhiä ja ovat vaan kiinni..Rohkeasti vaan ja nehän tosiaan kasvaa sit takaskin..=) Ihanaa kun pääset taiteileen pinnikseen ' täytettä' ..=)

Möröttimelle vilkutukset! =) Ihanan nimen sai Kasperi..=) Paikkoin (?) tosiaan sinne vauva-puolelle yritetään..Pelottaa, pelottaa!!!! =D

Sere oli saanut äippäpakkauksen..Ne on tosiaan ihania hiplattavia ne vaatteet..=) Mulla on kans sellanen iso talvitakki, joka on mennyt hyvin päälle, mutta mäkin näytän vaan homoläskiltä!! =D Joskus tekee mieli hieroskella massua sillee, että jengi tajuais raskauden, mutta luultavasti ne vaan ajattelis, että tuhdilla tytöllä taitaa olla nälkä..XD

Mammiksella oli ollut sokrut kunnossa..Hyvä juttu niin ei tartte hetkeen taas stressata! =)

Masu-mamma joutuu ultraan maanantaina..Toivotaan, että kaikki on hyvin..

Siru: mä juttelin eilen samasta, että kohta tulee iso kato tänne kun joukolla lähdetään rynnimään tonne toiselle puolelle! =) Pitää toivoa isoa ryntäystä tuolta kuumepuoleltakin tänne niin pysyy tasapaino..=) Mulla on kans ne goddamn imetysliivit hankkimatta! Ei mitään inspistä lähteä metsästään sellasia..Pöh. =D

Noniin..Perjantaisiivous odottelee taas aloittajaansa eli mä taidan ruveta hommiin täällä. Oikein mukavaa päivää kaikille!

t. poppis ja räpätti rv38+2

Se olis taas viikonloppu ihan kohta! Ja tänään pääsee kampaajallekin! Tosi ihanaa päästä eroon ihan ylipitkästä letistä. En oikein saanut aikaiseksi tilata aikaa ajoissa, joten olen nyt sitten ollut vähän vähemmän edustavana tässä jo jonkin aikaa¿

Hoytilla oli iskias alkanut vaivaamaan. Kuulostaa tosi ikävältä. Toivottavasti ei nyt pahemmaksi ainakaan muuttuisi. Masun koosta vielä, mulla ainakin (ja ilmeisesti aika monella muullakin) maha on kasvanut selkeästi rykäyksittäin, eli sullakin voi yhtäkkiä tulla sellainen paisumisvaihe että viikon aikana tuntuu tulevan puolet lisää! :)

Iida-Linneakin oli saanut jo kelan paperit ja muut. Ja äippäloman alkukin on nyt sitten tarkasti tiedossa! Hieno homma, sitä odotellessa sitten vaan!

Serekin oli saanut äippäpakkauksen! Ja taas minä oon kade ;) Ja onnittelut talonhankintaprojektista! Ihanaa varmasti kun saa ruveta etsiskelemään sitä unelmakämppää¿ Kamalia naapureitakin kestää huomattavasti paremmin kun tietää että ei tarvitse hirveän kauaa niitä enää sietää!

Ja Iisa on tainnut päästä tositoimiin¿ Nyt vaan sit muutkin eräpäivää lähestyvät perässä! Hop hop!

T: Meriheppa ja Kaveri, rv 20+6

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat