Vierailija

Studiopäiväkirjansa viimeinen merkintä loppuu näin: " Vielä muutama kiihkeä kansipalaveri ja sitten alan pakata Thaimaan reissua varten. Morjens!"

:((

Kommentit (24)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

" Sä pakkasit laukut ja sanoit: lähdetään. Mä kysyin: Mihin kiire ? No toiseen elämään. Mun takki on tyhjä ei se kaipaa ulkoiluu mut mun syli sua huutaa ja vierees hakeutuu. Ja kuluu tunti, ja kuluu kaks. Sä liikut koko ajan loitommaks. On huono kenttä ja paha paikka ja mä jään katveeseen. Hiljennä Siiri tai sun mopo karkaa....Ja kuluu viikko ja kuluu kaks. Mä muutun vähitellen ameebaks. On huono kenttä ja paha paikka ja sä meet katveeseen."

" Mullon ikävä suo, vaikka seisot metrin päässä. Voisit olla vaikka Päiväntasaajalla,kuun pimeällä puolella taikka veden alla, minua kun hiljaisuuden vasaralla lyöt ja siksi valvon yöt. Mullon ikävä sua, enkä tiedä minne mennä, tiedä minne mennä. Tukahtunut raivo meistä vallan otti. Kaksi onnetonta, tuplajättipotti. Tänään emme voita onnennumeroita....Mullon ikävä ja sullon ikävä mua. Eikä kumpikaan tahtois epäonnistua. Tämä sekava reitti, meitä harhaan vie. Kohta pitäisi löytyä joku toinen tie. Mullon ikävä sua. Etsä kuule, kun mä huudan, kuule kun mä huuda. Tulisitko pois jo Päiväntasaajalta. Syliin sukeltaisit valtameren alta, ilma välillämme tuntuu painavalta nyt, kun kuiorees käperryt..."

Kyse oli nyt siitä, että joku tampio oli iloinen toisen ihmisen traagisesta ja ennenaikaisesta kuolemasta.

Mutta hei, kun on maustemitalla annettu, ei voi edes teelusikalla vaatia.

Kyllä koko perhe löytyi jo keväällä ja alkukesästä heidät kaikki haudattiin samaa hautaan tänne Toijalaan. Kaksi lasta, Sampo ja Saana.

tarkoitti varmaan tsunamia että siinä Aki jäi veden alle? Koko perhe löydettiin kyllä ja hyvin aikaisin verrattuna siihen että moni lapsi löytyi vasta huomattavasti myöhemmin.

Ja millasille urille tää ketju meni!! :(

Joku vitsailee et hyvä kun päästiin paskasta artistista -ja joku ottaa sen tosissaan ja haukkuu myttyyn, siinä sivussa päästää sammakkona suustaan mitä ajattelee ihmisestä joka laittaa kynsilakan ja minarin samalla sävyllä; susta semmonen ihminen ei ole fiksu? Oletko montakin kertaa jutellut kahden kesken?

Mulle on ihan se ja sama tykkääkö joku Sirkesalon musiikista vai ei, sanooko että hyvä kun päästiin siitäkin.. Tuskimpa semmosen sanonnut nyt varsinaisesti on onnellinen toisen kuolemasta. Ei tartte ottaa tommosia juttuja niin tosissaan. Tollanenko lause jo jollekkin määrittelee tuntemattoman ihmisen mielenterveyden????

Ja mitä tulee kuoleman jälkeisestä menestyksestä: musiikkimaailmassa harvemmin artisti lisää suosiotaan, ihmiset on jo tykänny musiikista, levyjä ehkä voidaan ostaa enempi ja suosio säilyä, mutta ei tapahdu niinkuin maalaajille jotka alkaa vasta saamaan rahaa tauluistaan..

Tapasin sattumalta noin vuosi sitten Akin vaimon äidin ja meillä oli pitkä juttutuokio. Aivan sydäntämurskaavaa se suru niin suuresta menetyksestä. Mutta hän oli kaikkia ollut tosiaan vastassa lentokentällä, olikohan niin että aika kauan aikaa meni kuitenkin koko perheen löytämiseen.:(

Vierailija:

Lainaus:

eikä se, että on kuollut, tee siitä yhtään sen parempaa.

Ei tosiaan ole teineillä hääppöiset koulunkäynnit tarjolla, kun aivoja ei opita käyttämään edes alkeiden verran.

Pissiksen elämä on kovaa, kun kynsilakan värin ja minihameen pituuden murehtimiseen riittää kapasiteetti, ei muuhun.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat