Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Kävelin tuttua tietä pitkin kotiin ja katsoin kerrostaloamme kohti meidän makuuhuoneemme ikkunaa. Näin, että mies katsoi ikkunasta kun kävelin kotiin (ikkuna 1. kerros). Avasin rapun oven ja kävelin kotiin, mutta mies nukkui sängyssään. Huudahdin kysyen, että oliko hän katsonut minua. Ei kuulemma ollut.

Noin pari viikkoa sitten lähdimme kaveriltamme illan viettoon kulkien oman asuntoni ohi. Näimme makuuhuoneen ikkunassamme jonkun seisovan ja vikutimme. Yritin samalla soitta miehelleni, että miksi hän vain seisoi, eikä vastannut vikutukseen, mutta hän ei vastannut (koska oli ollut nukuttamassa poikaamme eri huoneessa, myöhemmin selvisi).

Ihmetteln vain, että mistä nämä näyt voivat tulla. Olen jo kaksi kertaa ollut AIVAN VARMA, että mieheni(tai joku) on ollut ikkunassa (toisella kertaa ystävänikin näkivät sen). En ole voinut erehtyä ikkunastakaan, sillä kyse on 1. kerroksesta, eikä tässä ole kuin muutama ikkuna rivissä (tunnistan kyllä omamme).

Äsken kun tulin, kävin vielä uudestaan ulkona katsomassa, että olisiko se voinut olla jokin varjo, mutta ei se ollut. En enää nähnyt ketään, vaikka äsken olisin voinut olla 100%varma, että joku katsoo minua makuuhuoneeni ikkunasta

Kummastuttaa.

Kommentit (8)

Tuli myös mieleen, että alkavan psykoosin oireita voi olla harhakuvitelmat mutta jos ystäväsikin näki jotain, niin ei kait sulla sitä sitten ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

en usko, että olen sekoamssa :).

Näin päiväsaikaankaan kuitenkaan nuo jutut eivät tunnu epätodellisilta ja keksityiltä, vaan edelleen tiedän nähneeni jonkun ikkunassa.

En kuitenkaan nyt sen enempää ajattele sitä, sillä itseäni ei haittaa vaikka siinä joku enkeli/kummitusjuttu olisikin taustalla. Kuitenkin tiedän että mikä vain on tässä maailmassa mahdollista.

Ja siis miehellä ei olisi mitään syytä olla sanomatta että hän olisi katsellut minua ikkunasta. Kyllähän hän olisi nähnyt vilkutukseni ja tuijotukseni, eli miksi vain olisi toljottanut takaisin ja teeskellyt sitten nukkuvaa :D?

Olisi varmaan myös sanonut minun keksineen sen koko jutun tai tulevan hulluksi, mutta oli itsekin sitä mieltä, että ehkä siinä sitten oli " joku" .

Täytyypä ensi kerralla tosiaan ottaa kuva, koska ihan oikeasti eilenkin vaikka kuinka pitkään näin sen siinä, ja vielä seisoin n. 5metrin päässä ikkunasta paikallani ja katsoin sitä, jota luulin miehekseni (ikkuna hieman korkeammalla joten ei niin suorasti ja selvästi näe).

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat