Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Elikkäs siis olen yhden 1,5v lapsen äiti. Nyt kova vauva kuume pukannut päälle ja mieskin suostuvainen toiseen lapseen. En vain osaa laskea (niinkuin te kaikki muut) näitä kp juttuja.

Viimeiset menkat alkoi 4.1.07(pilleri menkat), millonkahan sitä aikasintaan pystyisi tulemaan raskaaksi...ehkä vähän tyhmä kysymys... mutta tämä meidän esikko tuli ns. tekemättä omalla vallalla... joten silloin ei tekemällä yritetty tehdä =)

Jos joku ystävällinen ihminen viittisi valaista mulle asiaa niin olisi ihana juttu.

toiveissa olisi siis saada vielä pikkuinen tälle vuodelle.. =)

tearangel

Kommentit (2)

se menee seuraavasti, mutta jokaisen hlön kierron pituus kertoo hiukan ja omat tuntemukset.

4.1. kp 1 eli kierronpäivä 1. Siitä kaksi viikkoa eteenpäin on ovulaatio ja siitä taas kaksi viikkoa eteenpäin on seuraavat kuukautiset. Siis jos kierto on sen säännöllisen 28 pv. Yritys kannattaa aloittaa hiukan ennen oletettua ovulaatiota ja kai parhainta on puuhailla joka toinen päivä. Tämä on simojen laadun takia, joka päivä puuhatessa ne voivat menettää potkunsa, näin olen ymmärtänyt. Jos et ole varma kierrostasi, pelatkaa varman päälle puuhaillen noin kp 10 - 12 alkaen ja jatkakaa ainakin kp 20, ellette laita koko kiertoa varman päälle ;) Ovulaatiota voi myös tikuttaa eli pissatesteillä voi myös ovulaation ajankohtaa selvittää, jos pitkä tai epäsäännöllinen tai jos muuten huvittaa varmistua oviksesta.

Tärppionnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat