Seuraa 

Pojan nimet Jiri ja Jeri. Mitä mieltä?

Kommentit (10)

mutta minä en tykkää noista nimistä. Ne ovat makuuni liian lyhyitä ja lempinimimäisiä. Sitäpaitsi niitä on vaikea lausua, suuni kavennus ei tahdo riittää, kun ensin sanoo ji ja sitten yrittää saada r:n tärähtämään.

Mutta jos noista kahdesta on pakko valita, Jiri hiukkasen parempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jeristä sen sijaan mielestäni oikein perinteinen koiran nimi... vaikka samoja nimiähän sitä lemmikeille ja lapsille annetaan, niin silti tämä minulle tutumpi koirien nimenä.

Ja veljeksille en ainakaan antaisi nimiä Jiri ja Jeri (tuskin kysyjä tätä tarkoittikaan, mutta mainitsen silti), aivan liian samanlaiset, vaikka tykkäänkin, että hyvä kun on samaa " sarjaa" , mutta yhden kirjaimen heitto liian vähän... minusta.

Mutta siis kuten sanottu Jiri on pirteä pojan nimi minusta, tosi kiva oikeastaan. Jos näistä kahdesta pitäisi valita ääni EHDOTTOMASTI sille =)

Jiri ja Jeri on kuin olis vain tempaistu joku koiran nimi tai lempinimi sen sijaan etta annettu kunnollinen ihmisen nimi.

Mutta ala ota liian vakavasti kun tama on makuasia. Itse en tykkaa J-nimista ja pojille tohon tyyliin ainut josta tykkaan on Juri, mutta tykkaan monesta Ita-Euroopan nimesta ja venalaisesta. Entas Jarek? Puolalaisittain....

Kumpikaan ei ole kiva. Joku jo ottikin esille ääntämisen vaikeuden, vaatii aikamoista artikulaatiota lausua kumpikin nimi huolellisesti oikein. Ajattele, jos pojalla on edes lievä R-vika... (ja pikkulapsena kukaan ei osaa R:ää kunnolla). Mielestäni ovat liian lempparinimi-tyypisiä ja jotenkin kovia ja teräviä. Jos tykkäät J-nimistä, niin mietipä Jukkaa tai Juhaa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat