Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko teillä oma talo? Meillä lapset saatu,oma talo ja molemmilla hyvät työt. Itse opiskelen iltaisin kotona työn lisäksi. Ja kihloissa olen.

Kommentit (20)

24 vuotias kahden lapsen äiti..asutaan omakotitalossa. Työssä käydään molemmat..lapset kotona. Kun mies tulee töistä itse lähden töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Nyt olen tasan sen 25, esikoisen saanut 19-vuotiaana.

Meillä tuskin on koskaan mahdollisuutta ostaa omaa (opintolainojen maksamisessa menee vuosia), minä tulen joskus perimään omakotitalon mutta saatan itsekin siinävaiheessa olla toinen jalka haudassa.

On kaksi lasta, esikoisen sain 19v. ja toisen 22v. Olen naimisissa lasten isän kanssa ja ok-talo rakenteilla. Miehellä ihan hyvä työpaikka, itse sain tutkinnon suoritettua itsenäisesti lapsen ja myöhemmin lasten kotonaollessa. Nyt keväällä haen ehkä kouluun tai sitten syksyllä menen töihin. Asiat on hyvin! :)

Mikä statuskysely tämä oikein on?

Itse tein lapseni nuorena juuri siksi, että ei olisi niin helvetin kiire edetä uralla ja maksaa asuntolainaa. Onnea tietysti heille, jotka ovat jo 25 vuotiaina maksaneet lainansa ja unelmiensa työssä.

Eli opinnot kesken, vuokralla asutaan. Edessä loistava tulevaisuus, kun valmistun. Uran huippuhetket edessä keski-iässä, sillä alallani voi edetä lähes rajattoman paljon;) Asunnon ostamista harkitaan, kun maksukykyä löytyy ja jos tahdotaan asettua sitten aloilleen.

Ensimmäisen asunnon olen ostanut 24 vuotiaana. 29-vuotiaana ostettiin se talo. Siinä vaiheessa mulla oli kaksi lasta. Nyt on ikää 34-vuotta, ja lainaa maksetaan vielä 10 vuotta.

Olen nyt 25v mutta esikoisen sain 23-vuotiaana, nyt lapsia on kaksi. Elämäntilanne on sama kuin silloin eli asumme vuokrakolmiossa ja opiskelen, mies on sittemmin mennyt töihin, opinnot tosin eivät hänellä ole vielä valmiit.

Ei ole siis omaa taloa eikä edes osaketta. Nyt olemme varmaan vuoden 2007 aikana osakkeen hankkimassa.

Asumme muuten pk-seudulla.

ja mies on kohta 27v. Naimisissa ollaan oltu 4 vuotta. Mies töissä IT-alalla, itse lopettelen yliopisto-opinnot tänä keväänä ja pääsen (toivottavasti) töihin. 3 lasta meillä on ja oma (tai siis pankin ;)) talokin löytyy.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat