Seuraa 

Onko teidän vauvanne mukana tutkimuksessa? Kaipailisin kokemuksia.

Kommentit (7)

ja nyt otetaan n. kuukausi viimesen rokotuksen jälkeen. siis viimesen niistä ekasta kolmesta=) oireita ei tullut mistään rokotuskerrasta. Ihan positiivinen kokemus, vaikka itse en uskaltanutkaan katsoa tai pitää poikaa sylissä kun pistettiin tai otettiin verikoe=) No onneksi oli mies mukana sitä varten ja mä olin sit se lohduttaja=)

Ikä nyt 11 kk, eli pian ollaan taas menossa. Pelkästään positiivinen kokemus meillä. Rokotuksista tuli ekalla kerralla pientä lämpöä ja ärtyisyyttä tms. noin vuorokaudeksi, eli siis ihan tavallinen rokotusreaktio, mitään iho-oireita ei ole kummallakaan tähän astisella kerralla tullut. Verikoe otettiin viimeksi, tyttö ei edes huomannut sitä vaan makoili hoitotasolla ja katseli tyytyväisenä leluja joita hänelle näytin. Vielä siis toinen verikoe tulossa, nyt ei muakaan jännitä, kun tiedän, ettei se ainakaan satu, jos itku tulee niin ehkä nyt pelästymisestä/paikallaan pitämisestä. Emla laastarit laitetaan nytkin, jos vähän puuduttavat. Nopea lääkärintarkastus joka kerta, tulee korvatkin tsekattua, kun meillä ei noiden ja neuvolalääkäreiden lisäksi ole käyty koskaan lääkärissä, saa sen hepatiittirokotuksen ja osallistutaan tieteelliseen tutkimukseen:) Lisäksi saatiin kuumemittari ja kiva viltti, jotka eivät tietenkään mitään syitä osallistua tai olla osallistrumatta. Vauva ei ole mitenkään kärsinyt, rokotuksethan tulisivat muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Siis käsivarresta nuo verikokeet otetaan. Kaksi kertaa tutkmuksen aikana. Ja puudutelaastarit laitetaan. Ekalla kerralla taisi vähän tuota verikoetta itkeä, mutta rauhouttui heti sylissä. viieksi rokotteesta ei inahtanutkaan.

Lääkäri sanoi viimeksi, että äin vauvana annettassa tuo rokotus on periaatteessa elinikäinen,mutta jos sim työssään joutuu myöhemmin paljon veren kanssa tekemisiin niin silloin tehosterokote on hyvä ottaa. Mutta tavalliseen elämään tämä vauvana saatu rokote pitäisi olla riittävä.

siihen tutkimukseen.Ensin ajattelin että totta kai mennään mukaan,saa suojan hep B :tä vastaan (todennäköisesti otamme ko.rokotuksen kuitenkin hänelle jossain vaiheessa).Nyt kuitenkin mietin tuota verikoetta..kuinka usein se joudutaan ottamaan?Kerranko vain kun 3.rokote saatu?Otetaanko vielä kantapäästä?

Tänään sain soitin rokotusklinikalta ja ilmottauduimme tutkimukseen.

Onko muita joulukuussa syntyneitä mukana?

Minulle sanottiin puhelimessa,että yksi verikoe otetaan,ei kahta kuten edellä kirjoitettiin?

Mukana ollaan tuossa tutkimuksessa, ja kolmas rokote alkuviikosta juuri saatiin. Kuumetta ei ole tullut minkään rokotteen jälkeen. Pikkaisen unoitusta pistoskohtaan 1. ja 2. rokotteen jälkeen, nyt ei mitään. Myös pientä kärttyisyyttä rokotteesta on tullut pari kertaa. Hyvin meillä on tuo tutkimust ainakin mennyt, kuukauden päästä vielä otetaan verikoe niin nähdään onko vasta-aineita muodostunut.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat