Vierailija

Olin ensimmäisillä treffeillä yhden miehen kanssa. Olin tavannut hänet kerran aiemmin. Ei mitkään huikean hienot treffit, oli aika tylsää ja vaikea keksiä juteltavaa. Mies ehdotti, että tulisin hänen luokseen jatkoille ja juotaisiin viiniä ja voisin jäädä yöksi. Sanoin, että ei oikein käy. Perustelin sillä, että minulla oli töihinmeno klo 7 aamulla ja olin sitä paitsi autolla. Mies ei uskonut kerrasta vaan kärtti vielä monta kertaa samaa asiaa (jätä auto tänne, vien sut sitten kotiin aamulla, ei oo kiva juoda viiniä yksin jne jne jne), vaikka sanoin, että en voi enkä halua.

Olenko mielestänne tiukkapipo, jos en lähde yöksi ekoilta treffeiltä? Vai onko se nykyään tapana? Minulla oli mielestäni oikein hyvät syyt kieltäytyä. Mies ehdotti tekstarilla uutta tapaamista. En aio suostua. Alkoi pänniä tuo painostaminen. Jos tyyppi on jo ekoilla treffeillä tuollainen niin mitä sitten myöhemmin olisikaan.

Sivut

Kommentit (30)

Eli kiertäen sama. Silloin miehen olisi pitänyt uskoa vastaus, joka sekin oli samalla tavalla kiertäen ilmaistu, etten halua.

Vierailija:

Lainaus:

AP:lle, minä olisin sanonut ettei tee mieli sänkyyn kun ei tunneta kunnolla, jos ei siis olisi tehnyt mieli. Eri asia, jos sinua olisi haluttanut. En olisi vaivautunut selittämään mitään työvuoroista. Olisit kysynyt siltä, pitääkö jokaiselle kyselijälle jakaa?? Vonkaus on aivan looserin meininkiä, ja jos mies siitä liukenee kun ei ekalla anna, niin antaa liueta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta jos ois ollu " tavallinen" eikä mikään sykähdyttävä ilta, en olis mennyt. pitää olla joku lataus ja halu mennä yöksi - kun oikea tunne päällä, ei haittaa vaikkei nukkuisi tuntiakaan ennen töihin menoa ;)

Olen jättänyt miehiä pienemmästäkin syystä ;)

Oikeesti, mikään ei ole ärsyttävämpää kuin mies, joka luulee että naisen ' ei' on oikeasti kyllä, mutta nainen ei vaan kehtaa myöntyä samantien vaan esittää vaikeasti tavoiteltavaa... ei kuulu mun tyyliin ainakaan.

Olen kerran mennyt miehen luo yöksi ensitapaamisella, seksiäkin harrastimme. Se suhde johti 8 v avioliittoon ja kahteen yhteiseen lapseen.

Vierailija:

Lainaus:

Ei kuitenkaan kannata ajatella, että nykymiehet liukenisi " saatuaan" . Kyllä se niin on, että jos synkkaa, niin synkkaa ja siinä se. Näiden sun vakkarimiestenkin kanssa olisit varmasti seurustellut ja mennyt viimeisen kanssa naimisiin, vaikka olisit ekoilla treffeillä mennyt sänkyyn.

Vierailija:

Lainaus:

En vain halua tuntea itseinhoa, jos tyyppi liukeneekin vähin äänin yhteisen yön jälkeen.

Joka kerta on kannattanut! Olen jäänyt yöksi, mutta sanonut selkeäsi etukäteen, että turha odottaa seksiä vielä. Nämä suhteet ovat edenneet kunnon seurustelusuhteeseen ja tämä viimeisin avioliittoon...

innostuneelta koko tyypistä. Ja tuo kärttäminenkin on tympeää. Itse kyllä menin noin 10 v sitten, tuntui ihan luonnolliselta. Syystäkin, sillä avo-, myöhemmin avioliittomme alkoi suurin piirtein siitä, enkä ole katunut.

Ja minä kunnioitan itseäni yhä erittäin paljon, vaikka on muutama yhden illan juttukin tullut koettua. Ne tosin oli sellaisia, että en itsekään kuvitellut niistä mitään vakavaa syntyvän, eli kukaan ei huijannut ketään sänkyyn.

Vierailija:

Lainaus:

Mieluummin vanhanaikainen ja säilytän itsekunnioitukseni (ja toisen kunnioituksen)!

Kunnioituksen pitäisi perustua vähän oleellisempiin asioihin, toisen persoonaan, älyyn, luonteeseen. Tarkoitan vain sitä, että jos seksi tekee naisesta vähemmän kunnioitettavan, niin jotain on pielessä.

Vaikka varsinkin alkuvaiheessa voi helposti alkaa joku asia tökkiä ja jos se tapahtuu liian alussa, kiinnostus koko tyyppiin lopahtaa kuin seinään. Mutta näissä tapauksissa koskaan en ole katunut että uskoin intuitiotani, ei ole jälkeenpäin kaduttanut.

Olisin reagoinut aivan kuten sinä ap! Kärttämistä en mieheltä kestä ollenkaan, pidän sitä aika lapsellisena käytöksenä, itsekunnioituksen puutteena jopa. Arvostan sitä ajattelua, että jos tässä on jotain niin sitä kannattaa ja voi odottaa. Myös se muuten vaikuttaa erittäin paljon, että treffit eivät olleet menneet mielestäsi mitenkään erityisen hyvin (tosin mieshän voi olla eri mieltä?).

Muutenkaan en mene ekalla treffillä miehen luo. Mies on luonnostaan metsästäjä, ja jos tosiaan kiinnostaa, hänen kunnioituksensa sua kohtaan kasvaa, kun ei heti saa kun kotiin vie ja viiniä juottaa. Miehen täytyy vähän piirittää... (niin, en kyllä asu Suomessa, täällä tällainen on ainakin ihan normaalia).

Kyllä minä vastaisin miehen viestiin, sehän on mukava että viestitti vaikket mennytkään. Sanoisin rehellisesti kuinka asia on. Että en tykkää edetä liian nopeasti, vaan tutustua ja edetä rauhassa. Ja että kun on työvuoro kl 7, on vastuuntuntoista mennä kotiin sillä kertaa. Vastuuntuntoinen ihminen toimii niin.

JOS molemmista siltä tuntuu! Tuollainen ap:n kuvaama kärttäminen olisi pistänyt mullakin jarrut päälle välittömästi. En myöskään varmaan tapaisi miestä enää uudelleen. Kysyä tietty aina saa, mutta kärttäminen on epätoivoista ja epäkunnioittavaa!

Vierailija:

Lainaus:

Kunnioituksen pitäisi perustua vähän oleellisempiin asioihin, toisen persoonaan, älyyn, luonteeseen. Tarkoitan vain sitä, että jos seksi tekee naisesta vähemmän kunnioitettavan, niin jotain on pielessä.

Ei kuitenkaan kannata ajatella, että nykymiehet liukenisi " saatuaan" . Kyllä se niin on, että jos synkkaa, niin synkkaa ja siinä se. Näiden sun vakkarimiestenkin kanssa olisit varmasti seurustellut ja mennyt viimeisen kanssa naimisiin, vaikka olisit ekoilla treffeillä mennyt sänkyyn.

Vierailija:

Lainaus:

En vain halua tuntea itseinhoa, jos tyyppi liukeneekin vähin äänin yhteisen yön jälkeen.

Joka kerta on kannattanut! Olen jäänyt yöksi, mutta sanonut selkeäsi etukäteen, että turha odottaa seksiä vielä. Nämä suhteet ovat edenneet kunnon seurustelusuhteeseen ja tämä viimeisin avioliittoon...

Riippuu kyllä sosiaaliluokastakin, fiksut miehet nimenomaan eivät halua tuoda suvun ja kavereiden nähtäväksi naista jota koko kylä on käynyt naimassa.

Itse en haluaisi miestä, joka olisi käynyt kymmeniä naisia tökkimässä.

AP:lle, minä olisin sanonut ettei tee mieli sänkyyn kun ei tunneta kunnolla, jos ei siis olisi tehnyt mieli. Eri asia, jos sinua olisi haluttanut. En olisi vaivautunut selittämään mitään työvuoroista. Olisit kysynyt siltä, pitääkö jokaiselle kyselijälle jakaa?? Vonkaus on aivan looserin meininkiä, ja jos mies siitä liukenee kun ei ekalla anna, niin antaa liueta.

>>>>>>>>>

>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Samaa mieltä. Fiksu mies ei välitä, kuka ja kuinka moni on ehtinyt käymään naisen sisällä ennen häntä...

Vierailija:

En kyllä olisi mennyt, jos treffit olisivat olleet noin tylsät ja mies olisi vielä jäänyt kärttämään! Kyllä sen täytyy tuntua molemmista luonnolliselta ja oikealta.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat