Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mä en kohta enää kestä itseäni - en saa mitään aikaan. En mitään!

Tänään aamulla päätin siivota ja välittömästi tuli kauhea ahdistus; teen vielä voikkarin ennenkun alotan, käyn vielä av:lla ennenkun alotan (sic), käyn vielä tupakalla ennenkun alotan... Ja koko ajan vitutus kasvaa kun en alota.

Samaan syssyyn tuli koulusta s-postia kurssista joka alkaa ens viikolla, ja taas ahistaa kun tietää että koulu alkaa. Mun opiskelu on samaa takkuamista kun kaikki muukin - vitkuttelua ja vetkuttelua ja vitutusta kun ei saa hommia tehtyä.

Ihan sama mitä pitäis tehdä, aina sama.

Tää on jo ihan patologista, prkl! Meen kohta sängyn alle piiloon enkä tuu ikinä pois (sielläkin pitäis siivota)

Kommentit (6)

minulla myös ahdistaa vähän tuohon tapaan. Mutta, aina kun saan aloitettua jotain, on se sitten siivoaminen, tenttiin lukemine tmv niin teen sitä kyllä innolla ja lopputulokseen olen yleensä tyytyväinen. Joskus vain mietin, että kunpa olisin aloittanut joa aikaisemmin..

Siihen ei ole mullakaan lääkettä, olisiko kellään muulla vinkkejä?

Olen itse jo kokeillut tuota yhdestä asiasta kerrallaan nauttimisesta. Ettei ottaisi stressiä, vaan tekisi yhden asian ajatuksen kanssa. Esim joisi sen kupin kahvia rauhassa ja sitten rauhassa alkaisi siivoamaan, auttaa ehkä vähän..

Sisältö jatkuu mainoksen alla

UNOHDA pakko! Sinun EI ole pakko siivota tänään, eikä tällä hetkellä, vaan anna itsellesi lupa syödä rauhassa ja käy röökillä ja nauti RAUHASSA kuppi kahvia.

Unohda pakko ja " nyt heti" -meininki ja anna itsellesi ensin rauha tehdä omia asioita nauttien ja siivoa, kun hetki tuntuu sopivalta.

Kouluun on tietty pakko mennä, mutta koita ajatella asiasta positiivisesti. Ihanaa, kun ei tarvitse siivot, kun pitää mennä kouluun=)

Vierailija:

Lainaus:

Mä en kohta enää kestä itseäni - en saa mitään aikaan. En mitään!

Tänään aamulla päätin siivota ja välittömästi tuli kauhea ahdistus; teen vielä voikkarin ennenkun alotan, käyn vielä av:lla ennenkun alotan (sic), käyn vielä tupakalla ennenkun alotan... Ja koko ajan vitutus kasvaa kun en alota.

Samaan syssyyn tuli koulusta s-postia kurssista joka alkaa ens viikolla, ja taas ahistaa kun tietää että koulu alkaa. Mun opiskelu on samaa takkuamista kun kaikki muukin - vitkuttelua ja vetkuttelua ja vitutusta kun ei saa hommia tehtyä.

Ihan sama mitä pitäis tehdä, aina sama.

Tää on jo ihan patologista, prkl! Meen kohta sängyn alle piiloon enkä tuu ikinä pois (sielläkin pitäis siivota)

Voi jumankekka mulla on ihan samanlaiset ajatukset. Koko ajan vaan pitäis ja pitäis, eikö nyt olis helpompi vaan tehdä työs pois alta niin sitte sais lönöttää sohvalla tai lukea lehteä. Vaan ei niin ei, laiska mikä laiska. Vitutus vaan kasvaa päivä päivältä. Meillä ei oo ees lapsia niin luulis et kahden hengen talouden pystyis pyörittämään vaan ku ei vihti sitäkään!

Ahdistaa!!

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat