Seuraa 

Onko teistä kenelläkään ollut aika ajoin tulevaa vihlovaa kipua emättimen alueella, jolloin käveleminen, sängystä nouseminen ja housujen pukeminen on yhtä tuskaa? Kipu tulee aika ajoin, ikään kuin kramppeina ja sitten jatkuu vihlovana kipuna.

Olisin tosi kiitollinen tiedoista. Olen itse tänään lääkäriin yhteydessä asiasta. Tätä on jatkunut nyt toista viikkoa, olen rv 25.

Voisiko olla kyseessä supistelut?

Kommentit (7)

Pari päivää sitten alkoi oikeanpuoleinen kylkikipu, joka säteilee alavatsalle, selän puolelle ja alas nivusiin (o puolelle). Nimenomaan nivusten seudulla liikkumiiseen liittyvää vihlontaa joka tuntuu myös emättimen ja peräaukon alueella. Nukkuminen on hankalaa koska kääntyminen ottaa kipeää: pitää nousta ylös ja kääntyä. Välillä kaikki asennot saavat aikaan kipua ja sitten vaan pitää mennä olohuoneeseen istumaan vähäksi aikaa. Onneksi en ole nyt töissä, koska sairaslomalle joutuisin varmasti. Todella epämiellyttävää..

Ensimmäinen lapsi kun tulossa niin en tiennyt mitä se on ja tietysti säikähdin, neuvolassa olivat sitä mieltä että liitoskipuja ja voivat olla supistuksiakin. Itse vaikea sanoa kun en tiedä miltä ne supistukset tuntuu! Neuvolan täti määräsi virtsakokeen ja mies vei sen labraan aamulla, lupasi soittaa jos siinä on jotain.

Kaunis aurinkoinen pakkaspäivä ulkona ja tekisi mieli läheä lenkille mutta eikös tähän vaivaan suositella lepoa? Vai oletteko muut olleet liikkeellä jos vain pystytte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Moi,

Mulla on ollut tollasta samanlaista. Alkoi tossa rv 16 tienoilla ja välillä olivat niin kovia, etten päässyt käveleen. Kyseessä liitoskivut neuvolan mukaan. Mulla todettiin ennen raskautta kohdussa kiinnikkeitä ja ne siellä sit rutisivat, kun kohtu kasvoi.

Kannattaa silti kysellä lääkäriltä!

Vointeja:)

Vierailija

Minulla on kauhea iintiimi kipu en kestä sitä viime yönä heräsin kauheaan kipuun ja huusin! Äitini tuli luokseni ja kysyi mikä hätänä ja vatasin että minusta tuntuu että emättimessäni on jotain ylimääräistä.

Paavo Kinnunen

Hei! Olen 87 vuotias mies. Olen kokenut oaljon kipuja peniksessäni siitä asti kun olin 10 vuotias ja ne loppuivat noin 56 vuotiaana. Eli minulle todettiin että olen sairastunut peniskramppiplomputukseen. Kävin lääkärissä 3 kertaa kuukaudessa ja sain joka kerta uusia lääkkeitä. Nyt olen vihdoin parantunut, ja seksikin käy sulavasti naisille. Eli ajattelin auttaa minun kaltaisia ihmisiä tässä harmittavassa asiassa. Kommentoikaa tänne jos tarvitsette myötätuntoa ja apuja.

Pirkko Petelius

Hei Paavo! Onneksi satuin selailmemaan tätä sivua kun viestisi tuli. Olen itse todella kiimainen, mutta seksi on ollut vaikeaa tämän oman pilluni kanssa. Voisin todella kaivata apua

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat