Vierailija

Mietimme muuttoa Kartanonkoskelle ja olisi kiva kuulla kommentteja ja kokemuksia Kartanonkosken koulusta.

Kommentit (13)

On ihan kivan näköinen alue, mutta tuntuu ettei siellä oikein ole " mitään" paitsi ne talot pellolla.

Palvelut tuntuvat rajoittuvan Jumbon kauppakeskukseen.

Lähinnä ajattelin harrastusmahdollisuuksia jne. lapsen kasvaessa.

Oma lapseni kartanonkoskenkoulussa,muuten kaikki hyvin mutta opettajat vaihtuvat tiuhaan tahtiin nyt kolmas luokka menossa ja KUUDES OPETTAJA!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Rehtorilla paljon hyviä ideoita ja koulun puitteet ovat varmaankin parhaat Suomessa. Liikuntasali Vantaan suurin, mediateekit, auditoriot yms. viimeisen päälle. Upeat ulkoilumahdollisuudet suoraan koulun pihalta!

Alueella myös kansainvälinen koulu ja varsin levoton Veromäen koulu.

Itse olen asunut Kartanonkoskella nyt kohta kymmenen vuotta ja täytyy sanoa että on aivan mahtava paikka. Bussilla pääsee kaikkialle, Jumbo lähellä, samoin lentokenttä, leikkipuistoja vaikka millä mitalla, Tammiston metsä, Haltiala, Tikkurila...melkein kaikki mahdollinen.

Ja Kartanonkosken koulu, vaikka se onkin iso niin hyvä koulu on kuitenkin :D, viihtyisällä alueella. Kavereista ei ainakaan ole puutetta. Tuo Veromäen koulu on aikamoinen legenda, liikkuu vaikka millaisia juoruja ja puheita. Todennäköisesti erityisluokkien takia.

Opettajat vaihtuneet tiuhaan, harmittaa. Nyt sellainen ope, jolla ei tunnu olevan mitään motivaatiota :(  Vaikka iso koulu, niin silti tuntuu olevan aika hyvä henki. 

Ja Kartanonkoski on kyllä asuinalueena hyvä lapsiperheelle, suosittelen! Asunnot on kyllä ihan sikahintaisia, mutta mukava paikka asua. Ja Kartsin koulun taaksehan on tulossa liikuntapuisto, kyllä siellä on tekemistä :)  Ja tosiaan hyvät kulkuyhteydet joka paikkaan.

Opettajat tosiaan ongelma.  Koulu varmaan säästää kun palkataan nuoria kokemattomia opettajia.  Opettajilla on varmaan kivaa koulussa.  Oppilailla ei.  Koulu on mielestäni liian iso.  Jos haluaa lapsensa laitokseen varhain niin sinne vaann

Vierailija

Olen itse yhdeksännellä luokalla koulussa ja voin suositella. Koulussa on hyviä opettajia niin alakoulun kuin yläkoulunkin puolella.
Koulu on suhteellisen uusi vielä ja ruokala on kiva. Ehkä ainoat huonot puolet ovat tilan puute ja sisäilmaongelmat (ei hometta, mutta kosteutta)

Vierailija

Suurin ongelma on kuitenkin tuo sisäilmaongelma ja se, että Vantaan kaupunki ei laita asian vuoksi tikkua ristiin. Lapsi- ja opettajaraukat, joiden terveys on suuressa vaarassa.

Vierailija

Viime kesänä tehtiin siellä remppa eli koko koulu eristettiin ja vaihettiin ne muovimatot ja sinne missä oli pahiten kosteutta laitettiin parketit. Joten voin itse koulun oppilaana sanoa että remppa autto ja ku monel kaveril oli paljon oireita niin ne on loppunu.

Tieto ja digitaali tekniikka.

Kartanonkosken koulu ok. Mutta Veromäen koulu kuuluu edistykselliseen kokeiluun. Missä jalostetaan uusia supercell tasoisia menestyjiä Suomeen👍Eli on harvinaisessa tieto/digitaali teknisessä pilottihankkeessa mukana. Siellä käy vuosittain Ministereitä yn.m Eu väkeä tutustumassa tulevaisuuden tekijöihin.

Heluna

Kartanonkosken koulu elää kiiltokuvan alla, jota koulun rehtori on kiillottanut jo ainakin tietämäni kahdeksan vuotta. Maton alle lakaiseminen kuuluu koulun kulttuuriin. Monista opettajista huomaa, että siellä ei ole hyvä olla. Opettajat myös vaihtuvat melko tiuhaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat