Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mulle mies sanoi ekoilla treffeillä, kun olin lähdössä kotiin:

Eikö me aletakaan piehtaroimaan ? Mä luulin että me piehtaroidaan. Mitä mä noilla kortsuilla sitten teen, mitkä ostin ?

Kyllä tuli tyhmä olo, kun miehellä ei ollutkaan mitään muuta mielessä.

Sivut

Kommentit (32)

mutta baarissa. Ihan fiksun oloinen mies, ensin. " mun lempitanssi on muuten vaakamambo."

Joo, ei ihan sytyttänyt. Ehkä joku toinen olisi innostunut :O

Oli alussa ihan kivan, vilpittömän oloinen kaveri, kiltin oloinen. Juteltiin ja tanssittiin, ja mentiin sitten porukalla meidän hyttiin jatkoille. Mun kaveri meni nukkumaan, ja toinen kaveri meni tämän mun " löytöni" kanssa niiden hyttiin.

Sitten alkoi vonkaus: mun niin tekis mieli, mä en oo pitkään aikaan saanu. Sanoin, että ei kiitos, jutella voin mutta muuta ei heru. Kundi jatkaa: kamoon, oikeesti, kato mulla seisookin jo, antaisit nyt edes vähän.

Sitä jatkui ja jatkui, siinä vaiheessa kun tuli ehdotus että " antaisit nyt edes takaapäin, multa tulee kuitenkin melkein heti" katsoin parhaaksi osoittaa ovea :D

Ja yläsängyssä ollut kaverini oli herännyt kun kundi vonkaili, arvaa ollaanko naurettu jälkeenpäin tälle ressukalle, joka ei ollut pitkään aikaan saanut ja tuliskin varmaan heti, ja jos edes takaapäin pikkaisen sais...

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja kysyi sitten " saiskos punasta ja makeaa tänään?"

HYI HYI HYIIIIIII!!!!!!

Sitten olin kaverin tupareissa kerran. Yksi ukko vonkasi koko illan ystävältäni, ja kun tajusi viimein ettei varmasti saa (kaverini lähti lätkimään) niin tuli sitten pyytämään minua luokseen yöksi.

Voi jessus sentään, olinpa tosi imarreltu! Juu en!!!

Öh... Joo, en kuvittele, enkä sitä paitsi edes anna. Vitun urpo. En mäkään geenejäni kaikkiin uhraa!

Olinkin jo melkein unohtanut koko tapauksen.

Vierailija:

Lainaus:

anna ny, ei se kauaa kestä

:D

Luuleeko ne oikeasti, että tuo innostaa? Vai ihan vaan säälistä?

Eniten minua rassasi entisessä parisuhteessa se, kun mies kävi ulkoma minun makuuni liikaa (monta kertaa viikossa) ja sitten yöllä alkoi sitkeä vonkaus. Ja ei sitä tupakalta ja vanhalta viinalta haisevaa äijää jaksanut alkaa " rapsutteleman vähän" , niinkuin itse sen ilmaisi. Varsinkin kun vitutti, kun oli taas jättänyt minut ilmaiseksi lapsenvahdiksi.

Vierailija:

Lainaus:

ja kysyi sitten " saiskos punasta ja makeaa tänään?"

HYI HYI HYIIIIIII!!!!!!

Sitten olin kaverin tupareissa kerran. Yksi ukko vonkasi koko illan ystävältäni, ja kun tajusi viimein ettei varmasti saa (kaverini lähti lätkimään) niin tuli sitten pyytämään minua luokseen yöksi.

Voi jessus sentään, olinpa tosi imarreltu! Juu en!!!

Eli en ollut kyseisen julkkiksen kanssa treffeillä vaan olitiin tyttöjen kanssa iltaa istumassa ja mies tuli siihen meidän pöytään juttelemaan..

t. 5

samassa pöydässä istui ihan ok mies, jonka kanssa juttu tuntui luistavan. Päädyttiin isommalla porukalla jatkoille ja siellä tämä uusi tuttavuus rupesi vonkaamaan ja humalassa tuli tunnustaneensa, että oli oikesti ollut kiinnostunut toisesta naisesta, mutta oli saanut lemput tältä. Ja nyt tämä mies vonkasi minulta, koska olin vähän samannäköinen kuin tuo eka kohde!

Juttu kuivui sitten siihen. Sain tosin joulukortin mieheltä, jossa oli anteeksipyyntö ja pyyntö treffeille. (joita ei siis tullut)

No kyllä minun oli vaikeaa suhtautua!!

Se oli jotenkin niiiiiiiiiiin noloa, etten pystynyt ajattelemaan muuta, kun että " TÄMÄ ON NOLOA" , ja vaikka siis itsekin halusin (tosi lujaa), en päässyt yli siitä, että tuo hinkutus oli " väärä liike" siltä kaverilta.

Ehkä olen sitten kranttu, mene ja tiedä ;o)

14

Ja kovasti ihmetteli, kun saattoi mut kotiovelle enkä päästänytkään sisään :D

Urpo mikä urpo. Ei edes mikään teini, vaan yli 30-vuotias!

Mies tiesi, etten syö pillereitä, mutta vonkasi silti, että saisiko ' PUKSIA' minua ilman kortsua. Kieltäydyin aika monta kertaa, ja sanoin, että en todellakaan halua tulla raskaaksi. Mies sanoi, että ei kai se mikään katastrofi olisi (ja oltiin seukattu ehkä 3 viikkoa tuossa vaiheessa!).

Naurettavinta oli, että kun en sitten kuitenkaan antanut ilman kortsua, mies meni nukkumaan sohvalle ja mökötti. Silloin ajattelin, että seuraavan kerran valitsen 40-vuotiaan miehen, jos kerran 30-vuotiaatkin on noin lapsellisia..

Olin yötä (vaikka just oltiin tavattu baarissa sinä iltana - hyi mua) erään todella komean miehen luona, jota koooovasti seksuaalisesti halusin - MUTTA nukahdimme (ilman mitään " peliä" ) ja aamulla heräsin siihen hänen kainalostaan, että hän " hinkutti" minua selkään (kun makasin hänen sylissään) kovalla kalullaan =oO (!) Hetken aikaa mietin siinä, että " jahas mitäs nyt tapahtuu" .. mutta kyllä peli oli siinä vaiheessa kokolailla menetetty. Ei tapahtunut mitään muuta, yritimme jopa seurustella tuon tapauksen jälkeen, mutta emme koskaan päässeet seksiin asti, koska tuo tapahtuma ei mennyt pois mielestä!

Jälkikäteen ajateltuna ihmettelen miten se on mahdollista, koska se mies oli UPEA; pitkä, tumma, ruskea silmäinen ja se " hyvin varustettu" down there ;o)... mut fiilikset meni, niin ne meni.

Treffeillä ei ole tapahtunut, mutta iskutilanteissa kyllä. Jos mies on tullut iskemään sillä mielellä, että kunhan joku bööna mukaan tarttuu, niin ei ole ainakaan mua saanut kiinnostumaan.

alkoi selitellä, että kuinka hänellä on samanikäinen tytär ja jutteli aikansa ihan asiallisesti. Loppuviimeiksi kysyi kuitenkin, että haluaisinko lähteä jatkoille? Siis isäni ikäisen kanssa, oman tyttärensä ikäisen kanssa??!! Yök, tuli melkein insestifiilikset!!

Toisen kerran taas silloin jo entisen poikaystäväni ystävä, jota olin aina pitänyt jotenkin vastenmielisenä, kysyi minulta haluaisinko ranteenpaksuista? No, en sitten halunnut...

Nämä eivät siis ole mitään treffijuttuja,mutta ällöttäviä vonkaamisia kuitenkin.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat