Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Perusteluja!!!

Sivut

Kommentit (31)

Itse lähden Thaimaaseen kaverin kanssa viikon päästä ja mieheni lähtee oman kaverinsa kanssa helmikuun lopussa.

Olen ollut euroopan kaupungeissa lomalla ilman miestäni ja myös mieheni matkustaa kavereiden kanssa vaikkapa kalastamaan Meksikoon.

Luotan 100 % mieheeni. Ja hän luottaa minuun. Meillä on omat tilit ja voimme käyttää ne miten haluamme. Jos haluan lähteä shoppailemaan Lontooseen, niin ei siinä miehellä ole mitään sanomista rahankäytöstä.

Tottakai sitä tulee toista ikävä kun tämä on reissussa ja vituttaakin vähän kun ei itse pääse juuri silloin lähtemään. Yhdessä reissaamme lasten kanssa myös monta kertaa vuodessa ulkomaille.

Matkustetaan ja harrastetaan paljon yhdessä, mutta jonkin verran myös erikseen. Jokainen tarvitsee omaa aikaa, ilman puolisoaan. Ja luottamus on suhteen a ja o.

Itse olen lähdössä tyttöporukalla shoppailemaan Istanbuliin muutaman viikon kuluttua, mies ja lapset jää kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eihän aikuista voi estää, mutta tekisin selväksi mitä mieltä olisin jos matkakohde olisi viro tai thaimaa: Hyvinkin saattaisi mennä lukot vaihtoon.

Käy ihan riittävästi työmatkoillakin. Joku pitkä viikonloppu kaveriporukalla on ok. Jos mies välttämättä haluaisi lähteä kavereiden kanssa viikoksi lomalle, varaisin saman tien itselleni loman ja houkuttelisin lapsettoman eroamassa olevan kaverini mukaan.

Ja mieheni käykin kalastusmatkoilla. ja minä joskus omien kavereitteni kanssa kaupunkilomilla. Mutta jos mieheni yhtäkkiä haluisi lähteä jollekin Kyproksen tms. bailulomalle kavereiden kanssa niin ihmettelin kyllä suuresti. (ei ole sen tyylinen että menisi, sinkkuna on käynytkin mutta en osaa kuvitella että enään menisi.) Silloin saattaisin vähän kysyä että onhan kaikki hyvin meidän välillä.

Molemmilla sellainen reissu tiedossa, mikä ei toista kiinnosta, eli mennään sit erikseen :) Kummalakin olis mahku lähtee toisen mukaan halutessaan...

Luotan täysin mieheeni ja hänen kavereihin. Olen itse ollut useasti ystävieni kanssa lomalla olen jopa patistanut miestänikin lähtemään kaveriporukassa olkomaille, mutta ainakaan vielä en ole siinä onnistunut ;)

Toki yhdessä käymme ainakin kerran ulkomailla vuodessa. viimevuonna kahdsti ja nytkin jo kaksi reissua tällevuodella.

Miksi useammat ei luota mieheensa? Toki ymmärrän jos on tullut petetyksi, mutta en muuten.

Kaveriporukan matkalla meno olisi takuulla hillitympää ; ) Päästäisin siis tietysti menemään, enkä muutenkaan katso että asiasta päättäminen kuuluisi minulle (ellei vaikuttaisi oleellisesti raha-asioihimme tai lastenhoitotilanteeseen tms).

Meillä ei aikuiset lupia tarvitse. Totta kai aikataulut sovitaan yhdessä perheen kanssa ja siinä suhteessa kompromissejä joudutaan tekemään. Kummallakin on sen verran omaa rahaakin, että pienet reissut eivät taloudessa tunnu. Toki jos olisi lähdössä jollekin puolen vuoden maailmanympärimatkalle...

Mieheni on lähdössä ensi viikonloppuna reissuun. Itse varmaan lähden keväällä Eurooppaan.

Jos lomapäivistä on tiukkaa, niin toki ne perheen hyväksi. Viikonloppureissut sujuvat ilman lomapäiviä.

Sillä jos oikein ymmärsin mies olisi ensisijaisesti halunnut lähteä sinun kanssasi ja pettyi kun et saanut lomaa. Sinua hän rakastaa ja ei petä, haluaa vaan tehdä jotain lomallaan kun kerta hänellä on loma..

Voithan toivoa että ei menisi jus jollekin bilesaarella juomaan viinaa viikoksi vaan valitsisi jonkun vähän rauhallisemman kohteen tais sellaisen missä tehdään muutakin kun dokataa.

Rauhanturvaajaksi on lähdössä toista kertaa. Itse olen käynyt myös vaihtoreissun yksin suhteemme aikana ja töitä on tehty eri puolilla Suomea. Ei se auta kun luottaa.

Mä en saanutkaan lomaa ja mies on tosi pettynyt, kun reissu siirtyisi ensi syksyyn saakka. ;((

Häs sitten kysyi, että jos saa kaverin/kavereita mukaan, niin voiko lähteä? Minä siihen tietenkin, että " tottakai" . Sanoin tosin, että en sinne riemusta kiljuen päästä. Tietää siis, että en tykkää ajatuksesta, mutta eihän aikuista ihmistä voi estää lähtemästä. Eikö se rajoita itsenäisyyttä ja ole epäluottamiúksen osoitus???mutta " sydän itkee verta" , että hän itse älyäisi olla lähtemättä. Miettii täällä pää kuumana. Mun työkavereista 1 kahdeksasta " päästäisi" miehensä reissuun. Auttakee!

voisin hyvin kuvitella että tuo lähtisi vaikka jotain urheilutapahtumaa katsomaan.

Nyt kun ei perheellä ole varaa matkustaa minnekään, ei mene mies eikä vaimo.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat