Vierailija

Saisikohan täältä mielipiteitä asunnosta? Voisitteko kuvitella ostavanne?

Meitä muuttaisi asuntoon kaksi aikuista ja kaksi lasta +koira.

Löytyy etuovesta kohdenumerolla 952050.

Samasta talosta on myös toinen asunto vielä ilman asukkaita ja sen kohdenumero on 111198 . Tässä ilmoituksessa on ehkä enemmän parempia kuvia. Asunnot ovat samankaltaiset, vähän vain poikkeavat.

Kiitos jo etukäteen, jos joltain tulee jotain ajatuksia!

Kommentit (16)

Kauankos nuo asunnot ovat olleet tyhjillään? Miksi ne eivät muille kelpaa?

Olisiko teillä jotain tuttua, joka ymmärtäisi korjausrakentamisen päälle? Mikä tuo talo on ollut ennen noita remontteja? Onko se ollut välillä kylmillään vai onko ollut koko ajan käytössä?

Sinänsä näyttää oikein kivalta, mutta aina se, että kaksi tyhjillään olevaa asuntoa on myynnissä pistää miettimään.

ja itseasiassa todella kiva parvi! Huonekorkeus parvella on jotain 2m, ja portaat on ihan tavalliset portaat. Tässä nykyisessäkin asunnossa on melkein ihan samanlaiset portaat ja nekin raahaan imuria ylös...

ja mekin tykätään tuollaisista ei niin " perus" ratkaisuista!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mutta tästä löytää varmasti monta käytännön epäkohtaa, joka voisi toimia toisessa asunnossa paremmin. Mutta miksi kaiken pitää aina olla järkevintä mahdollista. Toimikaa omien fiilistenne pohjalta. Ei auta viimeisen päälle fiksut tilaratkaisut, jos kämpässä ei viihdy eikä se tunnu kodilta

Meillä on samankokoinen perhe kuin teillä, ja nyt kun lapset on pieniä, niin tuo asunto sopisi vielä ihan hyvin. Mutta entäs kun lapset kasvaa isommiksi, haluaa oman huoneen, tulee murrosikään - kuka majoitetaan parvelle? Minä luulen, että siitä todennäköisesti tulisi lopulta vanhempien makuuhuone. Jaa-a, enpä ehkä haluaisinko hoitaa avioelämääni parvella.

Minusta keittiöt on ihan siistit ja näyttää että on tarpeeksi kaappitilaakin. Vähän kyllä näyttää " halpisremontoiduilta" , vessan kalusteetkin näytti siinä toisessa myytävässä asunnossa niiltä remonttisarjoilta. Mutta näin kai ne tehdään melkein kaikki ei-asukkaan remontoimat asunnot nykyään, siis mahdollisimman neutraalia.

ja ne kaikki kannattaa tarkistaakin, mutta tiedän myös monta asuntoa, jotka olleet tyhjillään pidempään vain sen takia, ettei kukaan uskalla sitä persoonallisempaa kämppää vaan etsitään sitä järkevintä mahdollista - viihdyttiin siinä sitten tai ei

- 3

Minä en ole koskaan oikein tajunnut, mitä parvella tekee muualla kuin mökissä. Sieltähän kuuluu kaikki äänet muualle asuntoon ja muun asunnon äänet kuuluvat parvelle. Ja on epäkäytännöllinen siivota ja sisustaa - kuvittelepa raahaavasi imuria noita portaita pitkin. Varmaan jollain on ihan käytöäkin parvelle, minä itse kyllä haluaisin jotain " hyöty" neliöitä parven tilalle.

Mitähän tässä tapahtui... No, niin tai näin, niin nuo laminaatit ja keittiön materiaalit ovat kuitenkin minusta aivan katsojan silmässä olevia juttuja ja aivan toissijaisia verrattuna siihen, että missä kunnossa muuten on lähes 90 v vanha talo. Pitää muistaa, et mikä oikeasti tulee kalliksi vaihtaa tai jopa mahdottomaksi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat