Seuraa 

Onko tietoa kevään väreistä?

Meillä tyttö nyt 3v, pituutta 91cm ja talvipukuna on ticketin babay baggie 86cm. Mietin olisiko välikausipuvussa sopiva koko 92cm?

Kommentit (15)

Oli turkoosi limellä vuorella, pinkki limellä vuorella ja ruskea keltaisella vuorella. Mikään noista ei mua miellyttänyt, lime ei iske muhun sitten millään ;)

varaus Ticketin turkoosista haalarista pikkuväessä koko 98cm.Poika nyt n 98cm pitkä.Onko kellään tietoa mitä 2 osasia on Ticketiltä tulossa ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla on varaus koosta 98cm, mutta sovitellaan sitten kaupassa ja vaihdan sen 92cm jos 98 on liian iso. Poika nyt 95cm mutta ei mikään kukkakeppi.. =)

Uskoisin että voi olla liian iso tuo 92cm... Minä ostin talveksi reilu 2-vuotiaalle 86cm ticketin ja se on ollut päällä kerran ja aivan liian isoksi todettu. Menee varmaan ensi talvena, jos jaksan katsella samaa haalaria.

Kävin Kampin Pikkuväessä ja ihastuin väreiltään kovasti takkeihin lime vaal.punaisella vuorella ja vihreä oranssilla vuorella. Meiltä kun löytyy sekä tyttö että poika :) Mutta kun takeissa on tuo fleecevuori, mietin millaisille keleille ne on tarkoitettu? Myöhemmin keväällä voi olla jo kuuma..? Housuista en tiedä, löytyikö saman sävyn housuja.

Olin alunperin ajatellut Ticketin light rainsettejä lapsille, kun niihin voi laittaa alle lämmikettä tarvittaessa, mutta muuten ne menevät vaikka viileämmillä kesäkeleilläkin, kun ovat luonnollisesti ohuempia. Pikkuväkeen oli tulossa light rainsettejä kuulemma ruskeaa, vaaleanpunaista ja aniliininpunaista. Ei tietenkään niitä lime ja vihreän sävyjä, mihin ihatuin... :(

Mitenhän tämän ongelman ratkaisisi?? :)

... ensimmäiset välikausi-Ticketit IdeaParkin JesperJuniorista. Sinne oli juuri saapunut aivan upea limen värinen takki vaaleanpunaisella fleecevuorella. Oli todella kaunis meidän tummatukkaisen, ruskeasilmäisen tytön päällä. Jätin kuitenkin vielä ostamatta, koska haluan nähdä uudet välikausi-Reimatecit ensin :-)

Soitin Pikkuväkeen ja heille tulee kaikki haalarin värit, eli kirkas punainen, turkoosi, tummansininen ja lime. Koska meillä nyt on tytöllä tummansininen vk-haalari niin tuo lime taitaa olla ainoa mikä kiinnostaa.

Mutta kiinnostaisi tietää onko se kauniin värinen luonnossa?

kävin minäkin ticketin sivuilla mutta siellä oli vain talvihaalareita. Aika uskomatonta muuten että tammikuussa tulee jo keväthaalarit. Ja talvihaalaria on käytetty vasta muutaman kerran :)

oli jo esillä ´Ticketin A-linjaista takkia, jossa mielestäni ohut vanu välissä? Väreineä jotain sameaa sekä lime (hurrrrrja lime). Pukuja kuulemma oli vieressä olleissa pahvilaatikoissa. Hintoja en kysynyt, väreistä eivät mitään pinkkiä maininneet. Hm. Ehkä siksi,e ttä minulla oli " poikaväreihin" puettu kuopus mukana? T.sin ja lime ainakin.

En taida ostaa lapsille enää haalareita ensinkään, vaan pärjäämme noilla. Varsinkin tuon 4-vuotiaan kulutus on sitä tasoa, että harmittaa paljon vähemmän kun käytössä on halvempi 2-osainen kuin kallis haalari. Ja bonuksena on kivemman näköinenkin!

Joskus tästä oli kyselyä.

Onkohan 92cm liian iso kun tyttö nyt 91cm pitkä ja tosi laiha, painaa vajaat 11kg?

En pääse sovittamaan van kummi laitetaan asialle.

Tietääkö joku, että milloin ticketin välikausihaalareita tulee nettiputiikkeihin (petitepomme, fashionkids)? Minkälaisissa hinnoissa nuo välikausihaalarit pyörivät?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat