Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kaipaisin lenkkiseuraa...:)

Kommentit (6)

siis pimeetähän täällä on, mutta miksei uskalla? Ollaan just muutettu, joten onko täällä jotain häiriköitä, raiskaajia ja itsensäpaljastajia? Lenkkiseuraa olisin kyllä itsekin vailla, lähinnä juttuseuraksi. Pitäisikö laittaa sellainen kimppakokoontuminen ja mentäis porukalla lenkille, löytyiskö sitä seuraa sillä tavalla?

Westendissä asustellaan ja kaipaan minäkin lenkki-sauvakävelyseuraa pimeisiin pelottaviin iltoihin.

Minulla tosin on suht huono kunto enkä jaksa juosta kovaa. Juoksen normaalisti n. 5km/30min. Ja mielelläni jatkaisin siitä sauvoilla tms. Joskus teen intervalli-harjoitusta, eli vuorottelen sauvoja ja juoksemista. Mutta ei tuonne pimeään yksin uskalla lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Rauhallisempaahan täällä on kuin muualla, missä olen asunut (westendissä asusteleva täällä kirjoittelee). Mutta itse olen jo kertaalleen joutunut kolmen miehen raiskausyrityksen kohteeksi, joten olen kai yltiö varovainen. Tai sitten en.

Onhan täällä valaistus, mutta kun on niin hiljaista ja pusikkoista, että pelottaa.

Minulle käy jokin tapaaminen jossain kaikki joskus yhdessä. Minustakin on tylsää jyystää samaa kierrosta yksin aina. Kaipaisin tosiaan juttuseuraa. Tai sitten hankin mp3-soittimen. Mutta napit korvissa en ainakaan yksin pimeällä uskalla.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat