Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Itse olen tällä hetkellä ylikouluttautunut työhöni nähden. Näin on vain päässyt käymään ja kynnys hakea oman alan haastavia tehtäviä kasvaa koko ajan. Mistä ihmeestä nyhtäisin motivaation ja rohkeuden hakea uusia töitä?

Kommentit (3)

Olen huonolla menestyksellä päässyt opinnoista just ja just läpi.Ja tää työ kuitenkin vaatii enemmän mitä olen opiskellut. Koko ajan pinnistelen päivästä toiseen ettei kukaan huomaa etten oikeesti osaa mitään.

(en paljasta alaa)

Kun olin nuori minua ei koulut todellakaan kiinnostaneet. Bailaus oli se pääasia. Opistoasteen koulutuksen sentään suoritin. Sitten kun lapseni syntyivät (kaksoset) ja erokin tuli lopulta, olin todella onnellinen, että pääsin töihin. Samalla työnantajalla olen ollut nyt neljä vuotta (vaihtanut tosin tehtäviä kahden vuoden välein). Nyt kun lapset aloittivat koulunsa ja elämä alkaa helpottaa, huomaan, että olen väsynyt, kyllästynyt töihini, joissa ei ole mitään sisältöä. Siis teen tsto-töitä. Luultavasti parin vuoden sisään toteutan haaveeni ja alan opiskelemaan uudestaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Sama tilanne, koulutustasoni on korkeempi kuin mitä työ vaatisi. Kuitenkin tuossa työssä olen jumittanut jo yli 6 vuotta (näistä 2 vuotta olen ollut äitiysvapailla). Haaveena olisi hakea ja löytää uutta työtä enemmän omalta alalta sitten kun lapset tehty (kun yksi lapsi vielä toiveissa), mutta näinköhän musta enää siihen sitten on...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat