Vierailija

Kävin viime pe bilettämässä ja löysin kivan miehen. Nyt ollaan koko viikko pantu menemään olan takaa. Saan orkun joka kerta, mut yks asia harmittaa: mies haluaa vain normaalia seksiä. Itse olen monipuolinen, utelias ja ennakkoluuloton nainen ja haluaisin jotain enemmän! SM-jutut ovat lähellä sydäntä, samoin julkiset paikat, kaikki rohkea kiinnostaa. Miestä en vain saa mukaan. Pitäiskö luovuttaa?

Kommentit (4)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kannattaisko antaa miehelle vähän enemmän aikaa kuin viikko suhtautua uusiin seksitoiveisiin?

Tai ehkä ei, jatka vaan uuden etsintää...

kannattaisko vähän kuitenkin harkita? jos pelkkää panoa haluat, mene pistämään ilmoitus seksipalstoille, ja saat taatusti juuri sitä seksiä mitä haluatkin(tosin miehet voivatkin sitten olla sivuseikka) miten tämä maailma voi pyöriä, kun ihmisillä on tuollainen asenne, kaikki mulle nyt heti? yritä edes ymmärtää että kaikki eivät ole yhtä avoimia kuin sinä, että olisivat viikon tuttavuuden jälkeen valmiit panemaan sinua julkisesti, harrastamaan eri leikkejä, vaatinevat kuitenkin luottamustakin. Onnea sinulle ap, ehkäpä löydät etsimäsi.

(kuoriutui minunkin miehestäni varsinainen peto, kunhan ensin antoi aikaa sulatella ideoitani)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat