Vierailija

ja kaiken lisäksi olen itsekin naimisissa. Kumpikaan ei aio erota. Mutta meillä on iiihaanaaa. Asutaan samassa kaupungissa, joten tapaamiset on helppo sovitella työpäivän lomaan. En mä musitanut miten ihanaa tää on.

Kommentit (20)

missähän mahtaa olla moraali? Ei ihme, jos taudit leviävät...

Missä mahtaa olla näiden pettäjien itsekunnioitus, puhumattamaan siitä toisen kunnioittamisesta? Pettäjä on aina säälittävä otus, joka ei halua myöntää aiheuttamaansa pahaa (siis kaikille osapuolille, vaikkeivat nämä edes tietäisi suhteesta). Jos itse parisuhteessa on se pettävä osapuoli, pitäisi yrittää etsiä sitä vikaa itsestään, ja hoitaa oma itse(tunto) ja parisuhde kuntoon, eikä hakea " lohtua" tms. muualta. Jos taas on itse suhteessa naimisissa (avoliitossa tai muuten varatun) henkilön kanssa tietäen toisen olevan varattu, ei voi kun ihmetellä... Ilmeisesti on jossain mennyt vikaan, kun ei voi kunnioittaa sitä petettyä, asettua tämän tilanteeseen ja miettiä miltä itsestä tuntuisi samassa asemassa.

Miltähän näistä pettäjistä olisi tuntunut, kun olisi lapsuudessaan (tai miksei aikuisenakin) saanut tietää oman vanhempansa pettäneen... Tai sitten ovat näitä " kun isäkin/äitikin teki niin" -tyyppejä.

YÖK!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

Sori, tää oli todellakin provo. Aina menee täydestä, hih.

Huono vitsi, mutta valitettavasti totta liian usein...

Ja miksi ihmeessä provoilla asialla, joka satuttaa turhaan niitä, joilla pettäminen/petetyksi tuleminen on totta?

niin kylvää paljon pahaa oloa ympärilleen.

Olosi voi olla nyt hyvä, synnin hurmassa. Mutta jos omatntosi joskus herää, niin silloin et voi sinäkään hyvin. Ja jo nyt, kun tilanne paljastuu, se aiheuttaa paljon tuskaa kärsimystä.

Voi miksi ihmisten täytyy olla niin itsekkäitä. Maailma olisi paljon parempi paikka jos ihmiset edes yrittäisivät tehdä ' oikein'

mutta Raamatussa sanotaan paljon muutakin... kuka se kävelikään vetten päällä ja ruokki kahdella kalalla ja viidellä leivällä koko kylän?

Mun puolesta saat uskoa mitä haluat, mutta tällaisiin av-palstan todennäköisiin provo-aloituksiin on aika hölmöä tuoda uskosi ja Raamattu. Sori vaan.

terv. ei ap, itsekin nuorempana hölmöillyt ja suhteeseen naimisissaolevan kanssa päätynyt, mutta sittemmin ihan oman sydämensä ääntä kuuntelemaan opetellut * been there, done that, never again*.

Siellä se oma puoliso valmistaa kotona ruokaa, hoitaa lapset sekä kodin, jos osallistuisitte arjen jakamiseen itse, niin olisi se oma puolisokin vähemmän nalkuttamatta ja viehättävämpi. Ihan voitte itseänne syyttää, kun ette ole vaivautuneet vaivaa näkemään!

Aikuinen ihminen pystyy kyllä halutessaan vaikuttamaan himoihinsa ja haluihisa, ärsyttää nykypäivänä tää ihmisten itsekkyys...

Ne löytyvät raamatusta, mutta myös monista muista elämänohjekirjoista.

Todellisuudessa jos kaikki eläisivät vanhanaikaisten moraalisääntöjen mukaan. SIis todella, ei vilpillisesti, niin maailma olisi aika paljon parempi paikka.

Uskoon tämä ei kuitenkaan suorainaisesti liity, se on ihan toisen tason juttu.

7 ja 9 ( olikohan ne just noi numerot)

yhden työkaverin kanssa. Luulen, että viimeistään kevätjuhlissa päädymme samaan hotellihuoneeseen. On niin vaikea vastustaa ja yksi päivä vähän pussailimme takahuoneessa.

Kiva mennä töihin kun on mitä odottaa ja työteho on kasvanut hurjasti.

Mutta tiedättekö haluaako se vaimo olla miehen ykkönen jos tietäisi miehensä ruokiksella pitävän kivaa toisen naisen kanssa. Mielestäni olisi oikeus ja kohtuus kertoa vaimolle myös asiasta. Sitten te olisitte about samalla viivalla ja jokainen voisi miettiä miten haluaa OMAA elämäänsä jatkaa. Täysin munattomien luusereiden toimintaa tollainen.

Halusin vain " näpäyttää " ap; tä. Tympäisee lukea vastaavia viestejä joka päivä täältä ja huvittaa miten monet ottavat ne tosissaan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat