Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Siis tää sellanen iso avotoimisto, vaikka on yöside niin kävi näin. Hitto jos joku huomaa. Ei ole mitään siivousvälineitä, ja jos alkais tuolia hinkkaamaan niin sitten se vasta huomattaisiinkin..huoh. viikonloppuna tekevät remonttia täällä, ja muutenkin it-puolen heput viikonloppusin istuu meidän tuoleilla tietokoneita huoltamassa. Mikä avuksi noloon tilanteeseen?

Sivut

Kommentit (99)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Ja anna sen tuolin olla, jos ei siivooja saa sitä puhtaaksi pyydä uusi tuoli tai edes sellainen irtopäällinen siihen. Sanot vaan että tuoli likaantui, ei sitä tarvii selitellä mitä se on.

Minun noloin tilanteeni oli, kun teinivuosina käytin vielä niitä iki-ihania, paksuja vaippamaisia siteitä. Tuolloin ei osattu edes haaveilla ohuista siteistä. Tunnetusti näissä halvimmissa (äitini säästi väärässä kohdassa) siteissä oli alapuolella sellainen 2 mm leveä tarrapinta, joka ei ikinä pitänyt sidettä kunnolla paikallaan.

No, ollessani ysiluokkalainen juttelimme välitunnilla kavereitten (myös poikien) kanssa, kunnes joku toteaa että minulla on jotain valkoista housunlahkeessa, aivan kengän vieressä. Arvaatte varmaan, että asiaa tutkiessani sieltä ilmestyi verinen side, jonka nappasin käteeni ja lähdin salamana vessaan.

Ja kyllä nolotti, nolottaa vieläkin kun muistelen.

kun siitä on niin ihanaa kun äiti nauraa maha hytkyen, ja sitten minä nauran vauvalle kun se on niin höperö että nauraa minulle.... Ihana naurava vauva!

Huomenna iltsikassa on että äiti ja vauva kuolivat nauruun kotikoneella :D

Minulle käynyt ihan vastaava tilanne, mutta olin silloin kylässä.

En huomannut, että olin vuotanut läpi. Muutaman kerran nousin tuolista ylös käydäkseni jossain ja aattelin takaisin tullessani ja tuolia katsoessani, että näköjään lapset on syöny hilloo jo sotkenut tuolin :-D

Sitten kun taas olin noussut tuolista ja huomasin, että se hillomäärähän näyttää vaan lisääntyvän, tajusin että sehän olenkin minä joka sitä tuolia sotkee!!

Hippasen noloa. Farkut oli ihan veressä. Onneks en ollut töissä.

... nuo ehdotukset siis, kaikki sympatiat ap:lle vain.

Jospa ihan reippaasti vain lähtisit vessaan ja sanoisit, että " voisko joku soittaa mun puolesta siivoojalle, kun on taas noi puolukkapäivät. Kiitos!" ?

ja huuda sitten tunnin päästä, että ei ***tti olet liimautunut kiinni tuoliin. Ja sen jälkeen voit ihan vapaasti rullata tuolilla kotiin.

Mulla itellä kävi kerran niin et olin polkemassa kaverin pyörällä koulusta kämpille kaupungin halki ja menkat yllätti. Penkin pinta oli rikki ja kaikki punaset tahmat valu sinne superlooneihin. Ajelin persus punasena ja kokoajan toivoin ettei ketään tuttavaa /kaveria tulis vastaan. Mut mun toiveita ei toteltu, AAARGH ja jos kuka ja ketkä tutut sillon marssi vastaan asioidensa kanssa.

Et tuolisi on likainen saisitko uuden? Siinähän hän puhdistelee jos onnistuu ja ihmettelee mitä siinä on.

Ja jos ilkeää kysellä mistä on tullut niin vastaat etteä naistenvaivoja.

Ei siinä muu auttanut, kun otta rätti käteen ja putsata penkki.

Saatiin kaverin kanssa hyvät naurut :-D Loppuvierailun sitten seisoin, etten sotkenut enempää paikkoja...

Sen verran tilanteesta viisastuin, että siitä lähtien olen hurjimpina vuotopäivinä käyttänyt töissä tamponia ja sidettä. Niin varmaan tekee jatkossa ap:kin...???

lopputulos on varmaan se, että siihen tulee sellainen tummarajainen laaja fläkki. Siitä ei sitten tiedä että onko vaan jotain kaatunu vai onko siinä istuja mahdollisesti kussu housuunsa ....

Sori, en voinut vastustaa kiusausta ....

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat