Seuraa 

Lääkäri kertoi tänään käydessäni ultrassa että hänellä oli ollut potilas joka sain terveen tytön kahdeksannesta ivf hoidosta! Aijemmin pelkkää negaa. Ja yksi hyvä ystäväni sai ihanat kaksospojat 12. hoitokierroksella (inssiä ja ivf:a). Näitä koetan itse ajatella kun tuntuu miksei vieläkään, onnistuukohan koskaan... Tsemppiä meille kaikille!

Puhuttiin lääkärin kanssa tänään myös siitä miten mieliala vaikuttaa raskautumiseen. Itse olen aina suhtautunut aika varovaisesti ja hiukan pessimistisestikin hoitoihin, pettymys ei ole niin suuri kun ei liikoja odota. Lääkäri kuitenkin kannusti uskomaan onnistumiseen ja ajattelemaan että kyllä minä vielä raskaudun. Hän sanoi että eihän sitä aivoistakaan tiedetä lähetskään kaikkea, että ehkä positiivinen mieliala vaikuttaa johonkin reseptoreihin... Niinpä aijon tällä kertaa heittäytyä tähän (2.ivf menossa) enemmän mukaan. Tulkoon sitten pettymys -aina siitäkin selviää- mutta kun alkionsiirto on tehty niin raskaana ollaan -kunnes toisin todistetaan:)

Kommentit (2)

Huhhuh aika moinen määrä, ei kestäis pää mulla... ja lompakon pohja pilkottais tosi nopeasti.

Mutta kiitoksia kannustavista sanoista, helmikuussa inssiin =)

Eli kiitos ihanista sanoista ja ihanaa kuulla onnistumistarinoita pitkän yrityksen jälkeen!!!

Mulla kanssa 2.IVF menossa ja meinaa välillä epätoivo iskeä, ke:na siirrettiin 2 alkiota ja nyt piinaillaan. Annoit mulle uskoa!!!

-maya-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat