Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eli muutimme pois pääkaupunkiseudulta Nurmijärvelle töiden vuoksi. OLen tuntenut oloni pikkuisen syrjäytyneeksi lasten kanssa.. ystäviä en ole hirveästi saanut, liikkuminen hankalaa ja palvelut onnettomat vrt. edellisiin asumispaikkoihin. Mies sai nyt uuden työpaikan Vantaalta ja itselläni heräsi aikamoinen hinku muuttaa takaisin pk-seudulle... Toisaalta meillä on kiva ja huokea asunto, toisaalta sitten... en tiedä. Puolet musta haluaa jäädä ja puolet muuttaa, mies vähän samoissa aatoksissa...

Kommentit (5)

Mutat asiaan. Meillä ihan sama juttu. Muutettiin Helsingistä Nurmijärvelle vajaa vuosi sitte. Mua vaivas aluks samat asiat kun suakin, mutta ajan kanssa tähän tottuu. Ei ehkä ihan täysin, mutta ajattele positiivisesti: täällä sulta säästyy rahat, tai ainakin mulla oli tapana käydä kauppakeskuksissa melkein joka päivä ja sinne kului aina rahaa heräteostoksiin. Ajattele myös sitä kaunista taloa, jollaista et varmaan helpolla stadista saisi ja ajattele muutenkin POSITIIVISESTI.

Mua inhottaa yli kaiken mun valittava melkein naapuri joll asama tilanne ja keksii kokoajan vain lisää ja lisää valitettavaa.. huoh!

Ei mutta oikeesti ajattele positiivisesti, käy paikoissa joissa liikkuu muitakin ihmisiä. Oon huomannu että täällä on monia kotiäitejä esim samassa jamassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat