Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tosin onko se kovinkin vaarallista vaikka olisi?

Kommentit (10)

Ei siis kynsifriikki, vaan ylipäätään tuo toiveiden esittäminen ulkonäöstä. Myöhemmin myös vertaili mua yhteen entiseensä, joka oli kuulemma valmis milloin vain ja missä vain (ja minä siis en) yms tosi kivaa. Ei ollut vaivan arvoinen tyyppi todellakaan!

Fiksu mies ei mene kommentoimaan naisen varpaankynsiä tai mitään muutakaan, ainakaan ennen kuin tuntee naisen tarpeeksi hyvin tietääkseen loukkaantuuko nainen vai ei. Oma mieheni olisi mun puolestani voinut jossain vaiheessa sanoakin, että näytin pulskalta eräässä mekossa (huomasin sen myöhemmin valokuvista), mutta pitipä silti suunsa kiinni. Viisas mies. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mulla on ollut sama mies 20-vuotiaasta asti ja nyt tapailen uutta miestä siten eroni. Mies on minua 5 vuotta nuorempi, sanojensa mukaan jonkun verrankin naisia pyörittänyt.

Nyt sitten oltiin ekan kerran petipuuhissa ja mies tarttui niinkin olennaiseen asiaan kuin minun varpaankynsieni pituus. Hän toivoisi, että kasvattaisin hiukan pidemmät varpaankynnet kuten sormenkynteni enkä pitäisi lyhyeksi pätkittyjä töpöjä. Minä olen aina pitänyt lyhyen lyhyitä varpaankynsiä hyvin hoidettuina ja hygienisinä. Onko mulla aivan kalkkeutuneet kauneuskäsitykset vai onko mies joku kynsifriikki?

kasva nätisti, vaan rumasti. Entäs sitten kun varpaat raapii miestäsi sängyssä? Taitaa olla jonun sortin maso. Sano, että voi kyllä kynsiä käsillä häntä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat