Vierailija

Kyllä, myönnän, olen uusavuton käsityöasioissa.

Kommentit (8)

:o)

provoilu on mielestäsi varmasti mukavaa

minä oikeasti uskon, että laatikko olisi erinomainen vauvan ensimmäisinä kuukausina

pinnasänky on niin valtavan iso alkuvaiheessa

kunhan vain löydän kauniit pehmusteet / verhoilun laatikkoon kukaan ei edes tajua lapsen nukkuvan pahvilaatikossa :O)

Meillä esikoinen nukkui ensimmäiset 5kk pahvilaatikossa (äitiyspakkauksen), sillä kuten jo joku mainitsikin, on se kooltaan lapselle paras mahdollinen turvallisuuden tunteen luomiseksi, sekä oli helppo liikuttaa tarvittaessa paikasta toiseen. Meillä tyttö nukkui siinä siten, että laatikko oli pinnasängyssä (sillä nukkui alusta asti yönsä hyvin), ja laatikon alle oli helppo laittaa pari paksua kirjaa pääpäätyyn, kun tyttö oli niin kova pulauttelemaan.

Vaikka laatikosta yritettiin luopua jo 4kk iässä, kun alkoi jäämään ahtaaksi, niin oli pakko antaa periksi ja pidentää tuota aikaa, kun laatikko oli niin mieluinen paikka nukkua.

Ja siinä sängyssä se oli todella kaunis, kun olin ommellut siihen kauniit pääliset kankaasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minun kaksi lastani ovat nukkuneet ensimmäiset kuukautensa äitiyspakkauksen laatikossa ja tiedätkös: ovat nukkuneet hyvin!!

Pienelle vauvalle laatikko on mitä parhain paikka nukkua, tarpeeksi pieni jotta olo on turvallinen ja sen saa vaikka kiinni äidin sängyn viereen. Myös mukana tuleva patja on sopivan paksuinen vauvalle. Kun laatikkoon laittaa vielä verhoilut, niin kauniimpaa sänkyä saa etsiä.

Mutta toki jos sinulla ei asiasta ole omaa kokemusta, niin silloinhan se on hyvä tuollaisia nerokkaita heittoja heittää.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat