Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Vietkö lapsesi mielellään synttäreille vähän kauemmas (15 km)?

Vai toivotko että synttärisankari on järjestänyt yhteiskuljetuksen?

Lapsi toivoo kovasti hoplop synttäreitä. Kerran on päässyt vieraaksi ja silloin oli yhteiskuljetus. Meillä ei vaan ole niin montaa autoa että saatas kaikki lapset kuljetetttua. Onko typerää olettaa että vanhemmat toisi itse lapset paikalle?

Kommentit (18)

entä kun kaikki ilmottaa että tarvii kyytiä :/ ups. sitten pitääkin jo tilata taksi

Lainaus:

Laita kutsuun pyyntö ilmoittaa jos tarvitsee kyytiä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla

kyllä ne vanhemmat keskenään sopivat näistä kuskauksista, että kuka ottaa kenetkin kyytiin, ei sitä synttäreiden järjestäjän tosiaankaan tarvitse stressata!

Jotenkin voisit selvitellä etukäteen että kaikille kyyti järjestyy ilman kohtuutonta vaivaa. Meillä poika sai kutsun viime keväänä Vantaan Hoplop synttäreille ja onneksi pääsi kimppakyytiin, bussilla lähtemiseen olisi mennyt suurin osa lauantai päivästä ja aikuisen olisi pitänyt oikeastaan olla mukana tai kierrellä ajankuluksi niitä lähikauppoja, kun kahdessa tunnissa ei mihinkään kauemmas ehdi. Ei voi olettaa että kaikilla on auto.

Juuri hiljattain tyttö sai kutsut kauemmas (30 km) pois muuttaneen luokkakaverin synttäreille ja oli hiukan kiusallista alkaa kysellä kautta rantain keitä on kutsuttu, jos kysyy joltain jota ei olekaan kutsuttu jne.

minä itse roudaan lapseni synttäreille. Jos synttärisankari maksaa lapseni hoplopiin, ei ole liikaa vaadittu, että minä vien lapseni sinne. Jos en halua viedä, niin omapa on ongelmani.

Lainaus:

entä kun kaikki ilmottaa että tarvii kyytiä :/ ups. sitten pitääkin jo tilata taksi

Lainaus:

Laita kutsuun pyyntö ilmoittaa jos tarvitsee kyytiä.

Ap

Jos vaivautuu maksamaan hoplopsynttärit, niin ei kai budjetti 15 km:n taksimatkaan kaadu.

Kutsuun merkintä, että tilataksi lähtee osoitteesta x kellonaikaan y hoplopin osoitteeseen z. - näin mahd myöhästyneet tietävät minne lapsensa kuskata.

Mun mielestä 15km ei ole liian pitkä matka. Toki jos joka viikonloppu olisi sama reissu edessä samasta syystä, niin en ehkä olisi enää yhtä innostunut, mutta jos kerran lapsi pääsee kaverinsa synttäreille noin kivaan paikkaan, niin veisin vaikka bussilla:)

Jos kutsut ovat esim. koulun jälkeen ja kutsuttuina ovat luokkakaverit, niin silloin sinun olisi syytä järjestää kuljetus. Eiköhän sekin hoidu sillä, että pyydät muutamaa muuta vanhempaa kuljettamaan osan lapsista ja itse viet osan. Eikä tilataksikaan niin kalliiksi tule kun suhteuttaa synttäreiden muihin kustannuksiin. Vanhemmat sitten hakevat lapsensa HopLopista tavalla tai toisella.

Jos kutsut ovat illalla esim klo 17-19 tai viikonloppuna, niin sitten kukin järjestää kuljetuksen itse.

Aina kun olen ollut HopLopissa ja siellä on ollut synttäreitä niin vieraat ovat saapuneet sinne omien vanhempien kanssa. Mun mielestä yhteiskuljetus ei ole tarpeellinen.

Lainaus:

Jotenkin voisit selvitellä etukäteen että kaikille kyyti järjestyy ilman kohtuutonta vaivaa. Meillä poika sai kutsun viime keväänä Vantaan Hoplop synttäreille ja onneksi pääsi kimppakyytiin, bussilla lähtemiseen olisi mennyt suurin osa lauantai päivästä ja aikuisen olisi pitänyt oikeastaan olla mukana tai kierrellä ajankuluksi niitä lähikauppoja, kun kahdessa tunnissa ei mihinkään kauemmas ehdi. Ei voi olettaa että kaikilla on auto.

Juuri hiljattain tyttö sai kutsut kauemmas (30 km) pois muuttaneen luokkakaverin synttäreille ja oli hiukan kiusallista alkaa kysellä kautta rantain keitä on kutsuttu, jos kysyy joltain jota ei olekaan kutsuttu jne.

noin hienoille synttäreille, mutta voithan kirjoittaa kutsuun että "Jos teille tuottaa ongelmia lapsen kyyditseminen paikalle, meillä voi olla parille lapselle tilaa"?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat