Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Seuraa 

Poikamme nukahtaa illalla helposti syötyään puuron ja maidon. Kuluu puolesta tunnista kahteen tuntia ja alkaa levottomuus. Kääntyy mahalleen ja itkee, käännän takaisin kylelleen tai selälleen, mutta yrittää väkisin kääntyä takaisin mahalleen. Saatan ottaa välillä syliin ja rauhoitella ja laitan takaisin omaan sänkyyn mutta ei mene kauaa kun sama rumba alkaa. Olen kokeillut neuvoja kuten vuorata sänky ettei pääse kääntymään ja unipussia, mutta ei mitään vaikutusta. Olen jo aika uupunut kun oma uni jää niin katkonaiseksi, kun poika nukkuu sitten loppujen lopuksi minun vieressä ja uni on todella levotonta. Haluaa tissiä monta kertaa yössä, pullo ei minulta kelpaa. päivällä syö pullosta. Mies on reissuhommissa eikä voi kun satunnaisesti ottaa hoitovuoron yöllä, silloinkin on levoton ja ährää. Mikä neuvoksi??? Olisi todella ihana saadanukkua miehen vieressä yöt. ;)

Kommentit (3)

neiti 6kk on aina ollut huono nukahtamaan ja nukkuu todella levottomasti.

nykyään nukahtaa klo19, mutta herää jo puolen tunnin tai 45min päästä. jos en kerkee antamaan velliä niin valpastuu kunnolla eikä meinaa nukahtaa millään enää.. no jos saan vellin avulla nukahtamaan, huhuilee tuttia puolen tunnin välein. meillä syödään jo klo 23 taas 100ml maitoa. sitten seuraavat syötöt voi olla klo1 ja 3. Loppuyö menee sit hyvin. Yleensä klo 1 pitää ottaa viereen kun ei rauhoitu omassa sängyssä vaan kääntyy mahalleen ja huutaa yms. sitten kun otan viereen niin huitoo ja raapii minua unissaan. todella huonosti saan yöt nukuttua. en tiiä milloin helpottaa.

en osannut vastata kysymykseesi mutta kerroin meidän öistä.

Hei!

Syökö vauvanne tuttia? Tuohon rinnan hamuamiseen voisi auttaa tutti jos siis sitä syö. Ei kuitenkaan ehkä kannata enää opettaa siihen jos ei syö.

Meidän tyttö on samanlainen, että saattaa unissaan kääntyä massulleen ja sitä pitää olla kääntämässä takaisin. Ei kuitenkaan ole ihan noin aktiivinen kääntyilemään, kuin teillä. (ainakaan vielä)

Meillä helpotti se, että nostan peiton tytön käsille ja osaksi poskelle.

Pitää siis itse peitosta kiinni ja toinen peiton kulma on poskella.

Siskoni aikoinaan laittoi peiton vauvan jalkojen ympärille tiukasti vähän niin kuin makuupussissa oisi köpöttänyt niin se kuulema auttoi heitä.

Toivottavasti keksit jotain, että saat nukutuksi!!

Eikä varmasti helpota kuulla, että aikansa kutakin kyllä joskus helpottaa... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

en muistanut mainita, että poika syö kyllä tuttia. Sekään ei auta että laittaa tuttia suuhin takaisin kun sieltä ei tule mitään, niin ei kelpaa...;)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat