Seuraa 

käytiin toissapäivänä rakenneultrassa ja pakkohan se sukupuoli oli kysyä :) lääkäri katsoi pitkään ja sanoi että poika se kyllä on. Että selvästi näkyi ja näin itsekin kyllä sitten. Mutta uskaltaako sitä vielä sinisiä vaatteita ostella,et jos se napanuora kuitenkin olis jotenki siinä hämänny...?! eli onko teille sanottu sukupuoli ja oliskin sitte toista sukupuolta ollu?

Kommentit (12)

enkä ainakaan ostelisi sukupuoleen sidottuja vaatteita etukäteen! Jotain tietysti pitää vauvalle ennakkoon hankkia, mutta itse uskon vauvan olemassa- ja elämässä oloon vasta, kun olen hänet synnyttänyt :) Värivalikoima ei ole kummoinen, ymmärrän, mutta voi pojalle punaistakin ostaa!

Inhimilliset erehdykset ovat tietysti mahdollisia ja joskus voi hyvillekin käydä lapsuksia, mutta kun meillä rakenneultrassa pojaksi katsottiin, niin poika kyllä olikin.

Hivenen riippuu tietysti kätilön tai lääkärin kokemuksistakin. Missä rakenneultran teki lääkäri?

Brunon on sanottu kerran erehtyneen sukupuolesta, joten aika pieni marginaali ainakin hänen sanomistaan on ostaa " vääränvärisiä" vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Olen kuullut kyllä et aika usein ollaan osattu veikata rakenneultrassa tuo sukupuoli oikein, mutta tiedän myös niitäkin tapauksia joissa on veikattu väärin...

Esim. eräälle tutulleni ollaan veikattu molemmissa raskauksissa tyttöä rakenneultrassa, mutta molemmat olivatkin poikia =)

Minä sain rakenneultrasta kuvan, jossa alavatsalla näkyi kaksi valkoista palleroa. Ne olivat vielä laskeutumattomat kivekset. Eli tarkoitan sitä, että lääkäri perustaa sanomansa varmasti kokonaisuuteen, eikä pelkkään pippelin näkemiseen. Ja tuskin sukupuolta ääneen sanoisi, jos ei olisi varma.

Minun, maallikon tulkinta sitten varmistui eilen, kun kävin 4d-ultrassa.

kunnan tarjoamat np- ja rakenneultrat oli sellaisia joissa eivät lähteneet sukupuolta arvailemaan.. Rakenneultrassa totesi näyttävän tytöltä muttei sanonut varmaksi.

Kävin sitten yksityisellä napavaltimojuttujen takia ja siellä kokenut ja suosittu lääkäri sanoi että tyttö.

Kunta tarjosi kolmannenkin ultran rv 31:llä, jotta tiedetään kasvaako tyttö hyvin napavaltimon puuttumisen vuoksi ja silloin oli sama lääkäri joka yksityiselläkin ultrasi ja kysyessäni sukupuolesta sanoi ' ettei tästä enään poikaa saa tekemälläkään' .. ;)

Sama lääkäri oli ollut oikeassa esikoistani odottaessa, ja tytöltä se näytti tämäkin eli samat pinkit vaatteet odottavat kaapissa ensimmäisen jäljiltä :)

Muttei taida aina pitää paikkaansa nämäkään.. erehdyksethän on inhimillisiä.

H 36+2

Ja 5 kerta pitänyt paikkansa.Rv olleet 18-20 paikkeilla joka kerta.Perinteisellä ultralla.Ja hyvin on aina näkynyt.

Kuudeskin varmasti osuu oikeaan mutta jää vielä nähtäväksi.Rv nyt 30.

rakenneultrassa rv 20+3 lääkäri tiiras hyvän aikaa ja tuumas sitten, että enemmän näyttäis pojalta, mutta ei uskalla varmaksi sanoa. Piti sitten varmistaa vielä yksityisellä rv 28 ja silloin näin jo itsekin ihan selvät " pussit" ruudulla, joten poikahan se. En uskaltanut vielä siihen ekaan ultraan luottaa enkä ostellut mitään ennen varmistusta.

Luna ja " Aarre" rv 29

Tutuille kaksi eri asiantuntevaa lääkäriä tunnetuilla klinikoilla oli viekannu 100% varmasti poikaa. Mutta toisin kävi. Meidän esikko näytti pojalta ja poika se kyllä olikin.

jos sanotaan että on poika, se on yleensä poika mutta toisinpäin voi mennä herkemmin pieleen jos on pippeli piilossa. Meille sanottiin rakenneultrassa että poika on ja nyt painoarviossakin näkyi munat, kuulemma ihan selvä poika!

Hei!

Itse olen ainakin kuullut niin monenlaista juttua noista ultrassa sanotuista sukupuolista että itse en edes kysynyt rakenneultrassa. Se selviää sitten kun vauva syntyy.

Näitä juttuja on kuultu paljonkin että on sanottu että on tyttö ja onkin ollut poika. Ja myös toisinpäin kun napanuora on häirinnyt.

Setäni vaimo synnytti kuopuksen puolitoista kuukautta etuajassa (neiti nyt 6v.). Hänellä meni osa lapsivedestä jostain syystä tosi aikaisessa vaiheessa ja ehti olla sairaalassakin monta viikkoa ennen kuin lapsi syntyi. Hänet oli ultrattu tosi monta kertaa kun lapsiveden määrää oli tarkkailtu ja vielä samana päivänä kun lapsi syntyi oli hoitaja sanonut ultratessa että " poika voi ihan hyvin" . Tyttö sieltä sitten kuitenkin tuli.

Me ollaan osteltu kaikkea vähän sen mukaan että menee sitten kummalle vaan. Vaalean sininen ei mielestäni ole niin paha väri, sitä voi käyttää tytölläkin, mutta vaaleanpunaista kyllä vierastan pojalla. Mutta toisaalta ei sitä väriä varmaan tule siinä vaiheessa katsottua jos on puklut rinnuksilla ja löysää tavaraa tulee niskastakin yli.

Turvakaukalo käytiin ostamassa perjantaina ja se on nyt sitten tumman sininen. Käskin miehen valita sellaisen värin joka sopii parhaiten auton sisustukseen. Anoppi osti lauantaina saman merkkiset yhteensopivat matkarattaat ja ne tuli sitten saman väriset.

Poppana82 rv 21+4

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat