Seuraa 

Alkaa jotenkin tökkiä tuo vaaleansininen, on niin " lälly" . ;)

Mulla on haalariin jo hankittuna ruskea-turkoosi raitainen pipo ja turkoosi pipo, mutta mitä muuta tuohon voisi kokeilla? Jotain ihan " uutta" ... Oma pää leikkaa tyhjää, taidan olla niin jumittunut kaavoihini, etten keksi mitään.

Kommentit (12)

Tosin se meidän sini-turkoosiraitainen kypärämyssy on ihan samanvärinen...

Onko tuo Molon pipo kuinka lämmin, kun näyttää olevan ihan puuvillainen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

..mulla on taas pakkomielteinen ajatus löytää meidän pikku-miehelle vaaleansininen haalari ja mieluiten Ticketin sellainen :)

Olen vältellyt sinistä pojan ulkovaatteissa kun jotenkin olleet " niin tylsiä" ja perinteisiä poika-värejä, mutta nyt, punasen, oranssin, limen ym jälkeen haluaisinkin pojalle tuon ihanan vaaleansinisen Ticketin... :))

Ehkei enää tähän talveen kannata mutta jos sitten ens talveksi...

Mutta jos asiastakin vähän, eli tuota army-vihreää minäkin äänestäisin :)

Meillä on jo toinen haalari mustana, joten tuo musta annostus täyttyy siinä. Tuota mustaa oikeastaan onkin nyt käytetty koko " talvi" , mutta elän toivossa, että saataisiin lunta ja tuo vaaleansininenkin haalari käyttöön...

Lime, totta tosiaan! Ostin kaupunkitakkiin limen värisen Reiman Mandarine-pipon ja sehän käy tuohonkin.

Miten olisi rankasti vaikka ihan mustat asusteet?

Mä ostin meidän pojalle IcePeakin mustan fleece-pipon ja se mustilla rukkasilla vois olla ihan ryhdittävä vaikutelma vaaleaan haalariin. En tiedä että minkä ikäisestä on kyse, mut koristeeksi sipaistu musta kaulahuivikin vois ryhdistää, jos ei ole vaaraa kuristumisesta.

Kivoja nuo Molon kypärämyssyt! (vaikka yleensä en kypärämyssyistä välitä).Millaista mitoitusta?Ensi talveksi ajattelin,poika olisi silloin 2,5v.

En ainakaan huomannut mitoitustaulukkoa....

Eli meillä vaaleansinisen haalarin kanssa army-vihreät asusteet, odottaa siis sitä talvea ja käyttöä....

Tällä hetkellä käytössä musta haalari oranssin asustein.

Mullakin alkaa tuo vaaleansininen tökkimään mutta kokemuksesta tiedän ettei vaaleansinistä vaihetta enää kauan kestä kun sitä ei isommille pojille juurikaan ole... Aika aikansa kutakin;)

Lottis

Se Molon myssy on kaksikerroksinen ja on mun kypärämyssykokemuksella tosi lämmin, paksua kangasta, vaikka siinä ei tosiaan villaa olekaan. Poika on käyttänyt ihan pelkästään sitä ja korvat on aina olleet ihan lämpimät (asutaan Hämeessä). Kovemmilla pakkasilla luulisin, että pärjätään sillä ja haalarin hupulla, ellei ihan hirmupakkasia tule (jota kyllä tänä talvena ei voisi uskoa!)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat