Vierailija

Enkä ole moksiskaan. Mua ei harmita että hän lähtee. En ole mustis. Pitäiskö olla?

Kommentit (11)

Ruotsiin menevät laivalla kuin myös Viroon. Pitemmät reissut kuten esim Espanja ja Italia lennetään. Ei mulle tulis mieleenkään sanoa et hei pikku joulumatka on nyt ihan eri juttu tai muuta vastaavaa. Tottakai saa mennä ja niin saan minäkin.

Voihan ne miehet pettää vaikka ruokatunnilla jos tahtovat ja sellaisesta ainaisesta kyttäämisestä ja vahtimisesta ei voi seurata mitään hyvää. Siinähän sit viel voi käydä niin kun aina syytetään ni mies sit lopulta pettääkin ihan sen takia kun on saanu kuulla syytöksiä turhaan vuosia (ystäväpiirissä tälläinen tapaus).

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En minäkään olisi päästänyt vuosi sitten, mutta nyt todellakin voi mennä ja minä olen rauhallisin mielin, koska tiedän ettei hän tee siellä mitään tyhmää. Koska jos tekee, niin tietää kyllä seuraamukset! :)

ap

Itselleni ei tullut mieleenkään kirjoittaa kuten ap kun mies kävi laivalla, on tainnut peräti kaksi kertaa käydä. En ymmärrä miksi siitä pitää tehdä näin iso numero. Jos se olisi ap:lle yhdentekevä asia, ei hän olisi viitsinyt nähdä vaivaa aloituksen kirjoittamiessa. Itse asiassa hänelle ei tulisi edes mieleen kirjoittaa aiheesta mitään.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat