Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Eli älypallit...=)

Onko kokemusta kellään? Ostin eilen ja kokeilin, mutta ne tuntuu ihan valtavan isoilta. Pitäiskö siinä olla vaikeuksia pitää niitä sisällä, jotta niistä olisi hyötyä?

Myyjä sanoi, että riittää, että ne työntää sisälle ja liikkuu - kuulat hoitavat työn. Mutta miten niistä nyt voi mitään hyötyä olla?

Kommentit (14)

mutta käyttö on jäänyt vähälle. Ilmeisesti mulla on jotenkin lyhyt emätin, koska tuottaa suuria vaikeuksia saada ne kuulat mahtumaan... siis niin että menisivät peräkanaa. Yksi menee hyvin, toinen pitää työntää tosi voimalla, ja silloinkin syytä olla makuullaan. Ja asettuvat emättimeen jotenkin vierekkäin... en siis tiedä, onko mtn hyötyä :/ Ulos tahtovat tulla juuri siitä syystä, että tilaa ei ole! Yksi pienempi kuula pysyy ilman ponnisteluja... Muilla samanlaista?

Tästä on kohta 2 vuotta, ja silloin maksoivat 15,90¿

Ajoittain ovat ahkerassa käytössä, ja tykkään näin pitää lihakset kunnossa siellä alapäässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Voi olla, että kaksossynnytys teki tehtävänsä ja ne menee hyvin sisään ja ulos. Mukavat sisällä-- tosin lenkille en kyllä lähtis niiden kanssa kävelemään ehkä.

mä taas ostin ekaa kertaa geishakuulat.. Ja mietin et voikohan niitä käyttää raskauden aikana? kannattaako etes käyttää vai vasta synnytyksen jälkeen?

Ostin lähinnä sen takia kun on vaikeuksia pidättää virtsaa ja aattelin et jos sais treenattuu noita lihaksii..

tuntuu hassulta, kun ne ovat niin isot. Tuntuu, että ne ennemminkin venyttävät paikkoja kun treenaavat, mutta

liukkarin kanssa sisälle ja sitten vaikka lenkille. Ne tärisevät niin, että lihakset supistelevat. Kandee kokeilla oikeaoppisesti.

Nää on ne Smartballsit, ja tosiaan tuntuivat alussa jotenkin hassuilta liikuskella ne sisälläni. Totuttelin näihin jo raskausaikana, joten nyt sujuu ihan hyvin.

Hei,

enää ei tälle kysyjälle vastauksesta liene enää hyötyä, mutta vastaan silti jos tänne sattuu vielä muita samasta ongelmasta kärsiviä.

Minullakin siis on juuri tuo sama ongelma, että kuulien ympärysmitan koko sinänsä ei ole ongelma, mutta juuri tuo että mahtuisivat molemmat kokonaan sisälle on. Ja kun siinä on kuulien välissä se muovikiinnike, se joutuu ilmeisesti menemään linkkuun, kuulat kääntyvät ikävästi vierekkäin. Myös se narun kiinnityskohta kääntyy silloin sivulle ja painaa emättimen reunaa. Harmittaa, koska muuten kuulat olisivat juuri sopivan kokoiset, jos olisivat vain ohuella narulla kiinni toisissaan ja voisivat asettua emättimeen peräkanaa.

Esim. kuukupin kanssa olen huomannut ettei kuppi jää juurikaan pystysuoraan vaan kääntyy liki poikittain. Niitä on yhdenkin pallon kuulia ja mietin että pitäisköhän tilata sellainen ensin. Esim. kohdunlaskeumasta kärsiville tai niille joilla on kallistunut kohtu niitä suositellaan mutta mulla ei varsinaisesti pitäisi olla kumpaakaan. Tylsää sekin jos ne ovat sitten liian tehottomat..

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat