Vierailija

Kaksi pientä lasta, ja hoitovapaalla. Ne ainoat tulot mitä mitä mulla on. Mies hyväpalkkainen. Rahat yhteisiä periaatteessa. Hän hoitaa lainat, yhtiövastikkeet, ruokaostot ja isommat hankinnat. Mä hoidan kerhomaksut, lastenvaatteet, pienet hankinnat mahdollisuuksien mukaan. Mä vaan en voi sille mitään, et välillä nyppii tää tilanne kun on nk. " oma tili" aina tyhjänä. Mies on tarkan markan mies, ei ostele turhia ja jos jotain hankitaan, se on oltava laadukasta ja kestävää.

Miksi välillä vaan on sellainen paskafiilis, että elän siivellä? Mulla virka odottamassa ja töihin palailen vuoden päästä kun nuorimmainen saadaan vähän isommaksi. Mies laittaa tililleni aina rahaa kun vaan pyydän, mut silti nyppii se, että tulee sellainen " tuhlari" olo kun oma tili nollilla. Ei sais tulla, mutta tulee...

Kommentit (3)

Hoitamalla miehesi ja sinun yhteisiä lapsia teet myös hänen puolestaan työtä. Hän ilmeisesti arvostaa sitä, että lapsi saa kasvaa kotona ensimmäiset vuodet rauhassa, ja siinä olette varmasti oikeassa. Kun palaat kuitenkin työelämään, ehdit vielä mahdollisesti olla kymmeniä vuosia työelämässä yksi vuosi sinne tai tänne ei ole mitään. Ole vain kiitollinen siitä että asianne ovat hyvin ja teillä on valinnanmahdollisuus lasten hoidon suhteen.

Käsitin, että lapset ovat yhteisiänne? Minä näen lasten kotona hoitamisen yhteiseksi hyödyksi! Mikäli rahat ovat taloudessanne yhteisiä, miksi ajattelisit eläväsi " siivellä" ? Mieskin hyötyy siitä, kun olet kotona lapsia hoitamassa- ovathan lapset myös hänen! Itsellä sama tilanne ja olemme miehen kanssa asiasta paljon jutelleet, hän kokee, että teen tärkeätä työtä kotona, kun hoidan alle 3-vuotiaita lapsiamme kotona.

Itseänikin välillä nyppii, kun omalle tilille ei pompsahda suuria summia rahoja, mutta minkäs mahdat kun kotihoidontuki on niin niukka. Minullakin mies antaa käyttööni rahaa, kun sitä tarvitsen, tietenkin. Silti en ajattele eläväni siivellä, koska minulla on tähän vähävaraisuuteen hyvä syy :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat