Vierailija

Kävin eilen, kun täällä oli puhetta, että siellä on dayspakin. En ollut kuullut koko liikkeestä aiemmin, tdella huonosti ovat markkinoineet uutta liikettään.

Liike on valtavan suuri (3000 neliöä muistaakseni) ja sisältää kaikkea naisille! Ihania juttuja. Kosmetiikkaa todella laajasti edustettuna halvoista huippukalliisiin, alusvaatteita, ihania yö- ja aamuasuja, urheiluasuja, koruja, kasseja, huiveja, luontaistuotteita jne.

Sitten siellä oli tosiaan se dayspa. Kävin kurkkaamassa ja tosi viihtyisältä vaikutti. Lisäksi siellä on hairspa, josta saa ilmeisesti hiushoitoja tavallisten kampaamojuttujen lisäksi. Niin ja on siellä ravintolakin.

Mutta, liike oli tyhjä. Minun lisäkseni koko paikassa ei ollut ketään muuta ihmistä! Kuinkahan kauan pulju pysyy pystyssä, jos eivät meinaa satsata ollenkaan mainostukseen. Harmi sinänsä, koska kaupan idea oli mielestäni hyvä ja tavaraa kertyikin mukaan sadalla eurolla.

Kommentit (19)

Koska olen juuri 34-v, pienen lapsen äiti ja aikani ei riitä kauneuden huoltoon, olen vain kotona vaihtamassa vaippoja ;)

Eli en ollenkaan Even kohderyhmää.

Kampaamohintoja tiedustelin (tyviväri ja raidat) ja vastaus oli 140eur! Menen mieluummin kaksi kertaa tuohon Caruselliin. Eli ainakin tuossa kohtaa hinnoittelu pilvissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Even avajaisviikolla oli Helsingin sanomissa haastateltu ko. likkeen toimitusjohtajaa tms. Joka sitten päästi suustaan tuon kukkasen että Even kohderyhmään eivät kuulu 30-40v naiset, koska he ova kiireisinä kotona vaihtamassa vaippoja. Joten boikotoin. Ja vaihdan vaippoja.

Eve on melkein aina tyhjä ja myyjät keskenään siellä juttelevat.

DaySpa on aivan ihana. Enernity vartalohoito iiiihhhhhannna.

Tänään menen Eveen hiustenl eikkauksen.

Pistäisivät nyt telkkariin vaikka yhden mainoksen. Hinnat eivät olleet pilvissä minun huomatakseni. Dayspan hinnat olivat halvemmat, kuin keskustan dayspassa.

Nyt siellä oli alennusmyynnitkin ja kamaa sai todella halvalla!

Enhän mä voi olla tilaamatta itselleni hoitoa noita kuvauksia luettuani. Infinity kuulostaa juuri siltä mitä tarvitsen. Yölläkään ei meinaa unta saada, kun niskoja ja päätä särkee.

Käykää tsekkaamassa eve. fi / dayspa

Mutta olen siellä silti kerran käynyt, vaikka en kohderyhmää olekaan (ikää 30 v ja vauva).

Tosiaan, liike kumisi tyhjyttään (asiakkaista). Kolkko ja ankea meininki. Johtuu paljolti siitä, että asiakkaiden ja henkilökunnan suhde on 2:15!

Jotain sieltä kuitenkin tarttui mukaani. Ravintola oli kiva.

Vierailija:

Lainaus:

Eli kun avaamisesta oli juttua, niin omistaja selväsanaisesti rajasi pienten lasten äidit pois heidän asiakaskunnastaan koska " ovat kotona vaihtamassa vaippoja" aika ärsyttävin sanoin. Jotakuinkin kuten kymppi kertoi. Silloin av:lla oli kova boikottimieliala...

-5-

Eli kun avaamisesta oli juttua, niin omistaja selväsanaisesti rajasi pienten lasten äidit pois heidän asiakaskunnastaan koska " ovat kotona vaihtamassa vaippoja" aika ärsyttävin sanoin. Jotakuinkin kuten kymppi kertoi. Silloin av:lla oli kova boikottimieliala...

-5-

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat