Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Jos teillä olis pidempi panosuhde, takana ehkä ryhmäseksiä, kaverille kans -seksiä (eli olisit tarjonnut naimakumppania frendeille) ja kaikenlaisia kokeiluja. Olisiko tällaisesta pidempiaikaiseksi suhteeksi, kenties lasten isäksi tai äidiksi? Suvulle esiteltäväksi mielitietyksi?

Kommentit (12)

Mun nykyinen avomies on mun entinen fuckbuddy. Nyt ollaan ihan virallisesti seurusteltu kolme vuotta ja kyllähän se arki tottakai astuu kuvioihin, mutta rakas mieheni on arjen suola. ;) Mietin suhteeseen ryhtymistä pitkään (kirjava menneisyys noissa sänkypuuhissa), mut mietin, et se on niin loistava tyyppi, et ei voi päästää menemään. Hyvin on menny ja meidän suhde on alusta asti ollut tosi mahtava, pystytään puhuun asioista avoimemmin jne. Ajan myötä varmistui myös se, et tää on nyt se mun suuri rakkaus. :)

Ja kun jonkun kanssa jo tietäisi, että seksi sujuu parinvaihtoineen ja mausteineen, niin eikös sitten se suju perhe-elämänkin tiimellyksessä? Joku jo viisaasti sanoikin että kaikki osaa lisääntyä ja synnyttää, toisaalta taas kun monet suhteet kaatuu tiukan pimpin tai tarpeeksi ison melan puutteeseen, niin fuckbuddyn kanssa peruspilarit olisivat kunnossa. Ja parisuhdehan on vanhempien koti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

mulla on ollu ja on fuckbuddyja, mutta kyl se oma mies on paras elämänkumppani vaikka ironiselta kuulostaakin. tän hetkinen fuckbuddy (no siis panohani :)) on kyl varsin upea pakkaus ja voisin ainakin kuvitella eläväni hänen kanssaan tiiviimmässäkin suhteessa... ehkä hänkin mun kaa. mutta kyllä meillä on selvät pelisäännöt; paljon panemista, mutta paljon sitä muutakin - ilman, että kummallakaan on tarkoituksena jättää kumppaniaan ja perhettään. toimii!

Näin ei tarvitsisi kantaa sitä elämän raskainta taakkaa, eli sitä ettei enään muuta ole kuin kerran viikossa, peiton alla, pimeässä. Fuckbuddyn kanssa olisi samalla viivalla, koska itse olisi myös hänelle se fuckbuddy, ei tarvitsisi nolostella seksuaalista epäsuhtaa! Sehän on myös eräs suuri ongelma.

ja toki edellyttäisin, että ne on taaksejäänyttä elämää.

Itse olen tällä hetkellä sinkku, yh joka ei halua suhdetta. Nautin nyt vähän aikaa vapaudestani, mutta toki seksiä haluan. Olen löytänyt ihanan fuckbuddyn, mutta toivottavasti ainakaan se ei tule ratkaisemaan koskaan sitä ettei minua kukaan suhteeseen sen takia haluaisi, joskus.

seurustellessa, yhdessä asuessa tms. arki ei tulisi mukaan kuvioihin, siis myös seksiin. Ainahan se seksi on alussa kiihkeää ja intohimoista, mutta varmasti laimenee ajan kanssa, kun mukaan tulee lapset yms. arjen asiat.

Sinänsä en paheksu suhteen aloittamista fuckbuddyn kanssa, jos siltä tuntuu ja myös henkisesti synkkaa, miksikäs ei...

Mutta se hyvä puoli on että jos panohani vaihe on ollut erittäin ihanan irstas kaikilla herkuilla, niin 10vuoden jälkeen ei pelota kokeilla jotain asiaa mitä tekee mieli...

Kun oon huomannu että seksilläkin on trendinsä...

Siis jossain vaiheessa kimmpa touhut oli in...jossain vaiheessa ulkoilma seksi....etc.

Mutta siis pitkällä linjalla näihin muutoksiin olisi kenties helpompi reagoida hyvän panohanin kanssa.....

Se mitä kaverit ajattelee niin sillä ei oo mitään väliä.

OIKEET kaverit haluaa kavereilleen onnea ja hyvää....

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat