Vierailija

Nukkuu ja syö hyvin, on reipas touhutoope, hb 125. Onko tämä vain " ominaispiirre" ? Ärsyttää kun suku jaksaa päivitellä.

Kommentit (19)

Meillä oli vaihe, jolloin päiväunia joko ei ollut tai sitten olivat hävyttömän pitkät. Musta tuntuio, että tyyppi oli aina väsynyt ja aina silmänaluset mustina.

Harrastuksissa sit seurasin muita samanikäisiä ja musta kaikilla oli, ainakin jonkun verran tummat silmänaluset.

Nyt tyttö on 3v3kk eikä ongelmaa enää ole, luulen, että johtui väsymyksestä jonka siinä vaiheessa aiheutti päiväunien poisjäänti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Vierailija:

Lainaus:

nukkuu kyl hyvin kuten kirjoitinkin, mutta menee kyllä pitkälti veljensä pillin mukaan. Eli herää kun veli herää ja tästä syystä joskus öisinkin joutuu heräilemään, kun muuten varmaan nukkuisi. -ap-

jostain ruoka-aineallergiasta. Itse kiinnitin huomiota poikamme tummiin silmänalusiin ja myöhemmin tällä todettiinkin maitoallergia. Kun ruokavalio saatiin kuntoon, vaalenivat silmänalusetkin.

Tummat silmänalusethan nyt ovat yksilöllinen, synnäinen ulkonäköpiirre siinä missä tumma iho, syntymämerkit tai punatukkaisuuskin.

Toki tummat silmänaluset korostuvat, jos nukkuu huonosti, mutta jos ne ovat lapsella enemmän tai vähemmän aina, niin ne johtuvat ohuesta ja vaaleasta ihosta.

veri on ok. mulla itselläni oli myös lapsenakin ohut iho,usein luultiin että mulla oli luomiväriä,kun ne oli ihan violetit. vaihtelee kyllä,välillä tummemmat,sitten taas ei ollenkaan näy.

(Edellinen viesti karkasi). Esim. meidän taaperolla vaivasi myös ruokatorven takaisinvirtaus (refluksi) ja maha oli turvoksissa. Oli myös pientä iho-oiretta, näppylöitä jaloissa yms.

nukkuu kyl hyvin kuten kirjoitinkin, mutta menee kyllä pitkälti veljensä pillin mukaan. Eli herää kun veli herää ja tästä syystä joskus öisinkin joutuu heräilemään, kun muuten varmaan nukkuisi. -ap-

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat