Vierailija

Kommentit (34)

Vierailija:

Lainaus:


jos pari puolikasta päivässä syö,



voit tehdä huippuhyvää kasvissosekeittoa jossa ei ole ollenkaan painonvartijoiden pisteitä -



Keität kasvisliemen ja vaikka 2-3 pussia pakastekeittovihanneksia ja soseutat sen - gourmeta siitä saa, kun laittaa päälle raejuustoa, siinä on tosin vähän pisteitä, mutta pitää sitä pisteitäkin tulla, tyhjää syömällä menet vaan paastoaineenvaihdunnalle ja siihen tyssää laihtuminen




Eilen dippasin kukkakaalia siihen uutseen fraiche MIX:iin (pippuri-sitruuna) oli namia! Maha tuli täyteen, muttei kauheesti kaloreita. Ja jos muuten syö terveellisesti, niin 50g poppareita (puolet pussista) ni on ok :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Mieluummin syödään ruoka kerran tai pari kertaa päivässä.



Noissa viinirypäleissä on kyllä hyvin paljon kaloreita, mutta eivät tietty ole tyhjiä kaloreita. Ja riisikakuistakin kannattaa kattoo ne kalorit.



Juo iso lasi vettä ja yritä päästä napostelutavasta eroon.

Itse olen laihduttanut PV:n pistesysteemillä toista kuukautta ja viikonloppuisin olen antanut itselleni luvan herkutella pisteitä laskematta. Mutta olen rajoittanut napostelut esim. yhteen pieneen kipolliseen juustonaksuja/perunalastuja/maissinaksuja/ ja pariin kevytsiideriin, eikä se ole mitenkään vaikuttanut laihdutustulokseen, paino on laskenut tasaisesti koko ajan, välillä mennyt kilo viikossa, välillä puoli kiloa, mutta kun ajattelee että tämä systeemi on nyt käytössä koko loppuelämän ajan, ei sillä satunnaisella napostelulla ole merkitystä. Eilen kokeilin varovasti pahinta kompastuskiveäni eli suklaata, en ole sitä koko laihdutusaikana syönyt lainkaan, mutta eilen onnistuin pysyttelemään vain neljässä fazerinsinisessä (pienessä palassa siis). Eli vanha sanonta " kohtuus kaikessa" on kaiken a ja o.

jos pari puolikasta päivässä syö,



voit tehdä huippuhyvää kasvissosekeittoa jossa ei ole ollenkaan painonvartijoiden pisteitä -



Keität kasvisliemen ja vaikka 2-3 pussia pakastekeittovihanneksia ja soseutat sen - gourmeta siitä saa, kun laittaa päälle raejuustoa, siinä on tosin vähän pisteitä, mutta pitää sitä pisteitäkin tulla, tyhjää syömällä menet vaan paastoaineenvaihdunnalle ja siihen tyssää laihtuminen


Tee rasvattomasta maidosta ja rasvattomasta jäätelöstä + esim banaanista ja mansikoista pirtelöä, sitä voi vetää vaikka joka päivä.



TOinen hyvä on omenanlohkot, joiden päälle canderellaa ja vuokaan. Vettä pohjalle ja uuniin. Ripottele päälle kanelia ja nauti kevyt vaniljakastikkeen kanssa.



Jogurtista saa ihania smoothie-juomia. Sekaan leseitä ja on terveellinen ja ruokaisa, esim aamiainen/iltapala.



Kevyt jäätelöt on kanssa hyviä. Tsekkaa sellainen, jossa on mahd vähän sokeria.



Tee kevyt kermaviilistä dippi ja nauti porkkanan ja paprikan kanssa.

Keksi käsille muuta tekemistä: selaile lehtiä, opettele virkkaamaan, tyydytä itseäsi. Onhan noita nyt paljon muitakin harrastuksia kuin syöminen, napostelu on vielä se syömisen epäterveellisin muoto. Hampaatkin kärsivät.

jos ylimääräistä on saatava joskus, niin pari palaa tummaa suklaata tai lapsenkourallinen pähkinöitä. Jos siis mielit laihtuvasi, etkä ole joku ihme kasvisten puputtaja.

Ja nytte dippailen sitte poppareita!

Siis ite tehtyjä ja vähällä rasvalla!!



Jos oikein innostun (=jaksan) niin pilkon kurkkua,porkkanaa,kukkakaalia ja 1 omenan ja dippaan niitä!

Vierailija:

Lainaus:


Vierailija:

Lainaus:


jos pari puolikasta päivässä syö,



voit tehdä huippuhyvää kasvissosekeittoa jossa ei ole ollenkaan painonvartijoiden pisteitä -



Keität kasvisliemen ja vaikka 2-3 pussia pakastekeittovihanneksia ja soseutat sen - gourmeta siitä saa, kun laittaa päälle raejuustoa, siinä on tosin vähän pisteitä, mutta pitää sitä pisteitäkin tulla, tyhjää syömällä menet vaan paastoaineenvaihdunnalle ja siihen tyssää laihtuminen







Noudatin PV:n pistesysteemiä ja söin 18 pistettä (yksi piste vastaa 60 kaloria) päivässä ja alussa paino kyllä putosi, mutta sitten tyssäsi moneksi viikoksi paikoilleen kokonaan. Sitten kun nostin päivittäisen pistemäärän 22-23 pisteeseen, paino alkoi pudota jälleen tasaista vauhtia. Eli kyllä se liian vähän kalorimäärän nauttiminen saa elimistön ns. säästöliekille.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Uusimmat

Suosituimmat