Seuraa 

Nyt menee kyllä sisustuksen puolelle, mutta olen ajatellut koristaa pojan huoneen kätevästi tarroilla tai vaihtoehtoisesti seinään liimatuilla kuvilla. Onko jollakulla kokemusta, mistä hankittuja ja minkälaisia toteutuksia teillä on? Disney- ym. hahmoja löytyy kyllä, mutta mistähän löytäisi " brändittömiä" autoja tms?

Kommentit (3)

Käyppäs kurkkaamassa lastenhuone . fi sivuja, sieltä " Sisusta luovasti" ja siellä on erilaisisia sisustustarroja yms. Todella laaja varasto heillä on tapettikuvista (eli painetaan märällä sienelle seinään, hyvin helppo kiinnittää) Itse tilasin tyttäreni huoneeseen noita keijukaisia, asettelin ne huoneen ylälaitaan boordi tyylisesti.

Djecolla on tulossa valikoimiin kevään aikana sisustustarroja mm. erilaisia autoja (poliisiautoja, busseja, paloautoja) ja merirosvolaivoja sekä puita. Näitä tuo maahan Hiiviskettu Oy. He tuovat myös hauskoja Barbapapa seinätarroja. Kannattaa kysellä. Oli siellä valikoimissa myös isoja kaktuksiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Meillä on koristeltu lasten huone FunToSee-merkkisillä sisustustarroilla. Ovat tosi hyviä: kiva mattapinta, pysyvät hyvin seinässä, mutta on myös helppo irroittaa ja laittaa vaikka uuteen paikkaan. Lastenhuone tosiaan myy jotain noiden settejä, mutta itse tilasimme UK:sta (FunToSee myy myös omilla sivuillaan, mutta toisesta nettikaupasta tuli halvemmaksi) ja siinä tuli parikymmentä euroa säästöä. FunToSeellä on ainakin viimeisimmän vilkaisuni mukaan myös Autot-leffan setti, mutta en tiedä sopiiko se tarkoitukseesi, kun kyselit " merkittömiä" autoja.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat