Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

kaksi siamilaista kissaa. voi että, en millään jaksaisi odottaa niitä pikkuisia, suloisia karvapallo vauvoja :)

Kommentit (27)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Jos sinulle on oikeasti ongelma että joku osaa iloita myös elämän pienemmistä asioista, sinun ehkä kannattaisi puhua jollekin ammatti-ihmiselle siitä. Ehkä sinäkin sitten saisit vähän valoisamman elämänasenteen.

2

Toisekseen ootko ihan varma, että haluat kaksi siamilaista. Ne on nimittäin ihan kauheita huutajia ja jos niitä on kaksi, niin huutavat vielä entistä enemmän kun seurustelevat keskenään.

Mulla on ollut yksi ja aikanaan kun asuttiin kerrostalossa 7 kerroksessa ja läksin koiran kanssa aamulla ulos enkä muistanut kissalle antaa ruokaa ennen lähtöä, niin koko tienoo kyllä takuulla heräsi. Siis muutkin kuin naapurit. Kissan huuto kuului 300m päähän parkkipaikan taakse vaikka ovet ja ikkunat oli kiinni ja ihan selvästi kuulukin...

Toisekseen kai sulla sitten 1,5-vuoden päästä on jatkuvasti paljon rahaa. Kissan ylläpito kun ei ole ilmaista. Meidänkin siamilainen aikanaan kipsattiin kahteen kertaan vuoden sisään. Oli nimittäin aika koheltaja ja onnistui loukkaamaan itsensä ihan sisätiloissa yksin ollessaan...

Siellä on paljon kodittomia kissoja, jotka varmasti ovat ihania lemmikkejä. Me löysimme pennun sieltä, ja ihana persoonallinen kissa siitä on tullut.

meidän ensimmäinen kissamme oli kulkukissa, joka asettui meille asumaan. Yritimme selvittää sen kotia, mutta ei sitä ollut, jossain varaston alla oli ilmeisesti asunut. Meillä oli silloin ihan pienet lapset. Kissa oli mitä hurmaavin persoona, todella kiltti. Toisen kissan sitten haimme sieltä löytöeläintalosta; se oli siellä syntynyt pentu.

Käsittääkseni löytökissat ehtivät yleensä olla senverran siellä, että niiden persoona kyllä tulee esille (ellei sitten satu noita pentuja löytymään). Ja kyllähän kissasta huomaa aika pian tutustuessa, millainen se on - tuleeko tutustumaan jne.

Ja löytyyhän noita maatiaiskissanpentujakin ihan paljon muutenkin.

Mutta jos ei ole muuta tekemistä, ei muita ilonaiheita, niin siitä vaan!

Mulla on onneks ihan muitakin ilon aiheita ku et " jee, meille tulee ehkä 2 vuoden päästä hamsteri!"

huh

-olinkohan nelonen?-

rahallisesti ei ole mitään estettä niiden hankinnalle ja olen tietoinen kissojen kustannuksista ja eläinlääkärikäyntien hinnoista ym ym ap

jonkun kriteerien mukainen ennen kuin saa iloita.

Iloitse ihan rauhassa, itse haaveilen, että kun kesällä sýntyvä kuopus on tarpeeksi vanha, hankimme koiran. 2.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat