Vierailija

Oli jotain tuore juustoa tms. ja sanoin sitä sulatejuustoksi.

Sitten lähdin pois ja menin uudestaan paikan ohi. Juustoesittelijä kertoi toiselle " juntista, joka ei tiedä edes sulatejuuston ja tuore juuston eroa" . Sitten ne yhdessä naureskelivat, että voi mikä porukkaa taas liikenteessä perjantain kunniaksi.

Taidanpa pysyä kaukana tuosta kaupasta. Enkä muuten osta enää sulatejuustoa enkä varsinkaan tuore juustoa!

Sivut

Kommentit (115)

Vierailija:

Lainaus:

Riittää että päivän mittaan jotakin syö ja että se on suurin piirtein terveellistä. Koko tää gourmet- ja kokkauskouhkaus on yksi vastenmielisimpiä pitkään aikaan.

Minulle riittää yksi ainoa leipämerkki ja yksi ainoa juusto ja sillä selvä. Käärettäkään ei tarvitse minun takiani muuttaa.

Toi kuulostaa vähän samalta kun sanois: " En mä tiedä mitä muita maita on kuin Suomi, mä asun täällä vaan, ei mua kiinnosta muut maat" .

Sivistäkää ihmiset itseänne edes hieman, ja jos joku teitä siinä auttaa, niin ottakaa oppi vastaan älkääkä ruvetko väittämään vastaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

ja yksi noin 50 v. rouva kysyi myyjältä että mitä eroa on graavilohella ja kylmäsavulohella... Oli myyjällä naurussa pitelemistä! Sillä piti pokka, mut mä en voinu olla sanomatta että on tainnut rouva asua jossain sisämaassa tähän asti.

Sulatejuustossa on juoksutinta, tuorejuusto on vain " tiivistettyä" maitoa.

Siitä ei pääse yli eikä ympäri.

Siksi sen syöminen on raskaanaolevilta kielletty koska raa' assa kalassa voi olla listeriaa ja muita raskaanaoleville vaarallisia pöpöjä.

myyjien ja esittelijöiden tehtävänähän on nimen omaan kertoa asiakkaille tuotteistaan ja niiden eroista. Mihin sitä esittelijää tarvittaisiin, jos kaikki jo tuntisivat tuotteen?

Asennevammaisia vaan sattuu palveluammatteihin niin kuin muihinkin ammatteihin. Itse palveluammatissa työskennelleenä sanoisin, että on asiakkaissakin tosi toopeja, mutta tuolla esittelijällä olisi kyllä tarkastamista asenteessa.

Olikohan se yksi kommentti sadasta, jossa " ruoka oli vain ravintoa" .

Mitä muuten tulee ko. herrojen kommentteihin, niin kyllä: paskoja raaka-aineita me annamme itsellemme kaupata. Ostamme niitä punaisessa jätelietteessä lilluvia kanoja ja lihoja, sekä raakoja mauttomia vihanneksia. Tai siis ostatte, ja minun on siksi joskus pakko ostaa. Jos vaatisitte parempaa, niin ehkä muutostakin tulisi.

Vierailija:

Lainaus:

samoin kuin Berlusconin ja Chiracin kommentit suomalaisesta ruokakulttuurista.

Eikä selitys ole pelkästään se että on ollut niin köyhää. Kyllä Italiassa etelässä ollaan edelleen köyhiä, mutta ruoka on intohimo, siitä keskustellaan ja sitä arvostetaan ja takuuvarmasti se ei ole vaan ravintoa.

Vaikka konsulentti tyrkyttäisi maailman tappiin yhtä ja samaa tuotetta, asiakkaan (joka maksaa) kannalta kyseessä on valintatilanne. Juu, ei konsulentti järjestä mitään vertailutilannetta tyyliin " tässä on halvempaa pesuainetta ja tässä on parempaa Fairyä, kumpi mahtaa olla riittoisampaa" , mutta asiakkaalle kyse on aina eri tuotteiden VERTAILUSTA.

93

Vierailija:

Lainaus:

Minulle taas idiootin merkki on esim. se, ettei osaa kirjoitussääntöjä. Se on 50-vuotias, ei 50 vuotias.

Idiootti puuttuu pikkuisiin muotoseikkoihin.

Vahinkoja sattuu kaikille, mutta kukaan ei vahingossa ole tietämätön.

Vierailija:

Lainaus:

jos ei tiedä noiden eroa. Maailmassa on oikeasti tärkeämpiäkin asioita. Sinulla tässä idioottiasenne on.

12

On se idiootin merkki minulle. Sinulla voi olla eri kriteerit idiotismille, mutta minulle graavilohen ja kylmäsavulohen sekoittaminen on merkki sivistymättömyydestä ja sitä myöten merkki idiotismista. Varsinkin kun kyseessä on rannikkokaupungissa asuva yli 50 vuotias ihminen.

Meillä jo 3-v.:kin tietää graavin ja kylmäsavun eron!

Vierailija:

Lainaus:

Esim. koskenlaskija on sulatejuustoa, kun taas nämä Violat ja muut ovat tuorejuustoja.

Ei siitä ollut kysymys.

Vaan siitä, mikä ero niillä on. Paitsi " brandi" .

Eihän se tietenkään voi olla vahinko, vaan oire idiotismista.

Tunnen muuten erittäin älykkään ja sivistyneen ihmisen, joka tekee jatkuvasti kirjoitusvirheitä. Hänellä on vaikea lukihäiriö.

Joskus kauan sitten tietämättömät ja sivistymättömät moukat olisivat pitäneet häntä idioottina.

Ap, sinua kehotan antamaan palautetta asiattomasti käyttäytyneestä asikaspalveijasta!

Onko se siis tuoresuolattua suolalohta?

Ja tohon kirjoitusvirheeseen, saattaisin itsekin aikaa säästääkseni kirjoittaa 50 vuotias.

t: ekaa kertaa ketjua lukenut

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat