Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olisko ok viedä lapset uimahalliin niin, että mennessä ja tullessa päällä on vain alkkarit ja toppapuku, kengät, pipo ja hanskat? Ei siis pukemisrumpaa siellä pukuhuoneessa. Vai saisko kotiin tultua lukea täältä av. lta et ARVATKAA mitä mä näin tänään uimahallissa, vähänks oli laiska mamma liikkeella. ;)

Kertokaas mitä arvon mammat ootte mieltä.

Kommentit (8)

siinä mielessä ihan ok että ei ainakaan minua häiritsisi jos joku toisi noin lapsen uimahalliin mutta.

ja tää mutta on se juttu miksi vähn outoa olisi. jos vuodenaika on sellainen että tarvitsee toppapukua, niin eikös lapsella tule kylmä ulkona jos alla ei ole kuin pikkarit? vai menettekö autolla ja ainoa ulkona olo pätkät on ovesta lyhyt matka autoon ja autosta halliin sisälle lyhyt matka?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

eikä yhtään kiinnostaisi mitä muut ihmiset ajattelevat tästä.

Meillä on esimerkiksi tänään 3 vuotiaalla yöpuku päivävaateiden alla. So what?

Meillä on lapset lähteneet myös eri pari sukkia jalassa ulos. Ja varmasti löytyy muuta tämän tyypisia, josta meistä varmasti puhutaankin naapruistossa.

niin, muistan sellaisen jutun, kun olimme leikkipuistossa kesällä ja alkoi sataa tosi rankkaasti. Siinä missä muut vanhemmat pukivat lapsensa päälle saadevaatteet yms, minä riisuin heitä ja he hyppivät uimahousuissa paljain jaloin rankasaateessa tosi iloisesti.

Eli tee näin, jos se tuntuu kätevältä ja hyvältä ratkaisulta. Tuskin lapsellesi kylmäkään tulisi? Meillä nimittäin nyt tulisi, kun autossamme on lämmityslaite rikki - siksi laitaisin varmasti paljon vaatetta uimisen jälkeen päälle.

On muuten hassua, vaikka olimme hyvin " vapaamielisia" ja " kekseliaita" silloin kun lapsemme olivat pieniä, nyt isommat ovat kyllä itse tarkkoja miten puetaan ja miten ollaan. Tarvittaessa he kyllä osaavat myös joustaa.

Pitäkää hauska!

t.

viiden " erilaisen" lapsen äiti

ei palele. Meillä pienin tulee joskus uimahallista toppapuvun alla vain vaipan kanssa, kun kotona odottaa iltatoimet ja yöpuku. Autolla siis lyhyt matka.

Onko lapset sitten kotona koko loppupäivän pelkissä pikkareissa? Jouduthan ne pukemaan kotona kuitenkin. Ennemmin niin, että sisävaatteet ja pelkkä takki ja pipo.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat